W czasie pandemii przelewy transgraniczne przyśpieszyły?

W czasie pandemii przelewy transgraniczne przyśpieszyły?
Fot. stock.adobe.com / mkos83
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Na koniec maja br. liczba użytkowników platformy TransferGo, pozwalającej realizować szybkie cyfrowe przelewy międzynarodowe, przekroczyła 2 mln, z czego 200 tys. to Polacy. Tylko w tym roku w aplikacji zarejestrowało się 18 tys. nowych użytkowników narodowości polskiej. Jak pokazują dane okres pandemii zaowocował skokowym wzrostem zainteresowania przelewami transgranicznymi.

# DaumantasDvilinskas: Fakt, że tak 2 mln osób na całym świecie korzysta z platformy do wysyłania pieniędzy za granicę, jest dowodem, że usługa odpowiada na potrzeby klientów #PrzelewyTrangraniczne #Koronawirus @TransferGo

TransferGo jest jedną z najszybciej rozwijających się platform do realizacji przelewów transgranicznych.

Pod koniec maja br. liczba klientów fintechu na całym świecie przekroczyła dwa miliony i każdego dnia zwiększa się o tysiące kolejnych.

Platforma rozpoczęła właśnie działalność na 11 nowych rynkach. Jej usługi są teraz dostępne m.in. w Japonii, Nowej Zelandii, Arabii Saudyjskiej, Singapurze i Ghanie. W sumie klienci TransferGo mogą wysyłać pieniądze z 55 krajów na całym świecie.

Ważna granica przekroczona

‒ Przekroczenie granicy 2 mln użytkowników to dla nas bardzo ważny moment. Fakt, że tak wiele osób na całym świecie korzysta z TransferGo do wysyłania pieniędzy za granicę, jest dowodem na to, że nasza usługa doskonale odpowiada na potrzeby klientów.

Dokładamy wszelkich starań, aby we wszystkich naszych działaniach kierować się przede wszystkim tym kryterium – mówi Daumantas Dvilinskas, prezes i współzałożyciel platformy.

Czytaj także: Finansowe start-upy budują ekonomiczną infrastrukturę Internetu

W pierwszych pięciu miesiącach br. w TransferGo zarejestrowało się 18 tys. Polaków. Najwięcej, bo ponad 4,5 tys. z nich, pobrało aplikację w kwietniu, kiedy większość mieszkańców Europy pozostawała w domach w związku z zagrożeniem epidemiologicznym.

Skokowy wzrost rejestracji Polaków zanotowano już w marcu. Do grona użytkowników dołączyło ich wówczas ponad 3,9 tys. (1,2 tys. więcej, niż w poprzednim miesiącu).

Pod względem liczby zrealizowanych przez Polaków transakcji rekordowy z kolei okazał się maj, kiedy to platforma obsłużyła ich ponad 35,5 tys. W sumie w okresie od stycznia do maja aplikacja zrealizowała ponad 166 tys. transakcji zainicjowanych przez użytkowników narodowości polskiej.

Międzynarodowe cyfrowe przekazy pieniężne

TransferGo umożliwia realizację cyfrowych przekazów pieniężnych za granicę. Klientami firmy, której siedziba mieści się w Londynie, są przede wszystkim migranci wysyłający pieniądze do rodziny.

Zobacz więcej najnowszych wiadomości o wpływie koronawirusa na gospodarkę >>>

To dziś najszybciej działająca platforma w Europie obsługująca międzynarodowe cyfrowe przekazy pieniężne. Ważnymi czynnikami budującymi popularność aplikacji są jej funkcjonalność, wygoda użytkowania i przejrzystość warunków.

Dowodem na to są doskonałe wyniki uzyskiwane przez firmę w Trustpilot i NPS (międzynarodowych internetowych narzędziach oceny opinii konsumentów) – odpowiednio 4,8 i 76 punktów.

O TransferGo

Założony w 2012 roku TransferGo jest platformą obsługującą cyfrowe przekazy pieniężne w Europie.

Założyciel i prezes Daumantas Dvilinskas znalazł się w 2017 r. w rankingu Forbes „30 under 30”.

Czytaj także: COVID-19: e-commerce i usługi online rekordowo popularne. Ale czy pamiętamy o cyberbezpieczeństwie?

Źródło: TransferGo