UOKiK sprawdza oferty 5G Polkomtela i P4

UOKiK sprawdza oferty 5G Polkomtela i P4
Fot. stock.adobe.com/MOZCO Mat Szymański
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowania wyjaśniające wobec Polkomtela oraz P4 w sprawie reklam ofert 5G. Klienci tych firm skarżą się, że nie mogą korzystać z nowej technologii, pomimo zapewnień ze strony operatorów - podał urząd w komunikacie prasowym,

Klienci sieci Plus, której operatorem jest Polkomtel, skarżą się do UOKiK na nieprawidłowe działanie technologii 5G, mimo że posiadali urządzenia umożliwiające jej obsługę. Z kolei abonenci sieci Play, należącej do P4, na podstawie informacji w reklamach byli przekonani, że prezentowana w nich cena wraz z urządzeniem obejmuje internet w prędkości 5G.

Czytaj także: UOKiK: ok. 5,2 mln zł kary dla MetLife za stosowanie niedozwolonych postanowień umownych >>>

„Małym drukiem znalazła się informacja, że ani przedstawiana taryfa, ani urządzenie nie obsługują tej technologii” – napisano w komunikacie urzędu.

UOKiK zweryfikuje, czy sytuacje przedstawione przez konsumentów miały miejsce.

Źródło: PAP BIZNES