Uber w wersji premium: usługa wystartowała w Warszawie

Uber w wersji premium: usługa wystartowała w Warszawie
Fot. stock.adobe.com/audi_gabriel
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Uber w wersji premium oficjalnie rozpoczął działalność w Warszawie pod marką Black, podano w komunikacie

#Uber w wersji premium oficjalnie rozpoczął działalność w Warszawie pod marką Black #UberBlack @Uber_Pol

„Black, czyli nowa usługa typu premium w aplikacji Uber, wjeżdża oficjalnie do Warszawy. Dzięki niej mieszkańcy stolicy mogą już zamawiać przejazdy autami z najwyższej półki, z najlepiej ocenianymi kierowcami. Warszawa jest trzecim miastem w tej części Europy, po Kijowie i Pradze, którego mieszkańcy mogą korzystać z tej usługi. Black to odpowiedź amerykańskiej firmy na rosnące zapotrzebowanie użytkowników na przejazdy o najwyższym standardzie” – czytamy w komunikacie.

Nie tylko czarne limuzyny

Samochody poruszające się po stolicy w ramach usługi Black muszą spełniać restrykcyjne wymagania w zakresie klasy i modeli. Na długiej liście dostępnych w usłudze aut znajdują się nie tylko czarne limuzyny, lecz również takie marki, jak: Infiniti, Mercedes Benz – klasy E, S, Lexus, BMW – serii 5; Audi A6, A7, A8, Tesla – model S. Wszystkie z nich muszą być wyprodukowane najpóźniej w 2012 roku i mieć w standardzie skórzane fotele, podano w informacji.

Black uzupełnia obecną ofertę firmy Uber w stolicy, gdzie dostępne już są: popularne i niedrogie przejazdy w opcji UberX, bardziej komfortowe w standardzie Select oraz przejazdy większymi samochodami w ramach oferty Uber VAN.

Rośnie zapotrzebowanie na usługi premium w zakresie miejskiej mobilności

„W dużych polskich miastach rośnie zapotrzebowanie na usługi typu premium w zakresie miejskiej mobilności. W naszym regionie geograficznym Warszawa jest trzecim miastem, po Pradze i Kijowie, którego mieszkańcy mogą korzystać z nowego standardu przejazdów. Warszawa jest dla nas miastem pilotażowym dla tej usługi. Wprowadzenie nowego produktu w Polsce to też kolejna inwestycja dla Ubera na tym rynku” – powiedziała dyrektor komunikacji w firmie Uber w regionie Europy Środkowej i Wschodniej Ilona Grzywińska-Lartigue, cytowana w komunikacie.

Najwyżej oceniani kierowcy

„Ekskluzywne auta ze skórzaną tapicerką i najwyżej oceniani kierowcy za kółkiem, to dwa główne filary Black. Po stołecznych ulicach jeździ aktualnie około 40 takich samochodów, ale docelowo będzie ich zdecydowanie więcej. Za kierownicą w Black spotkamy też najwyżej ocenianych kierowców, ubranych w stylu smart casual, których średnia ocen w aplikacji jest równa bądź wyższa od 4,8” – czytamy dalej.

Minimalna wartość przejazdu w opcji Black wynosi 30 zł, a cena samej usługi – podobnie jak w przypadku pozostałych opcji – jest znana z góry, przed akceptacją kursu przez użytkownika. Black to rozwiązanie zarówno dla osób ceniących sobie najwyższy komfort przejazdu w aplikacji, a także sprawdzające się w sytuacjach biznesowych czy podczas specjalnych okazji, jak chociażby ślub czy kolacja ze znajomymi, podsumowano w informacji.

Źródło: ISBnews