Tydzień dla Ziemi w Credit Agricole
Wolontariusze CABP zaangażowali się w akcję #TrashChallenge, która polega na sprzątaniu miejsc publicznych. We współpracy z władzami miasta oraz jednym z lokalnych domów dziecka, grupa pracowników banku posprzątała teren zielony na jednym z wrocławskich osiedli mieszkaniowych. Bank został również oficjalnym partnerem kampanii „Zielony rekord Polski” organizowanej przez Fundację Dotlenieni.org. Celem kampanii jest zachęcenie firm i osób prywatnych do posadzenia jak największej ilości drzew i krzewów w ciągu 24 godzin. Efektem zaangażowania banku było zazielenienie 13 oddziałów we Wrocławiu oraz posadzenie przez pracowników kilkudziesięciu roślin w domach i ogrodach.
Więcej najnowszych wiadomości z Credit Agricole >>>
Kuchnie i pomieszczenia socjalne wszystkich budynków Centrali Banku zostały wyposażone w zestawy szklanek i dzbanów, które umożliwiają podawanie wody pracownikom i gościom bez użycia plastikowych butelek i opakowań. Bank uruchomił również stację obsługi i naprawy rowerów dla swoich pracowników, z której mógł skorzystać każdy, kto dojeżdża do pracy na dwóch kołach. Ponadto bank przeprowadził kampanię edukacyjną na temat ekologicznego stylu pracy – jak oszczędzać energię elektryczną, wodę i papier, eliminować tworzywa sztuczne i przyjazny dla środowiska dojazd do pracy.
Strategia CSR Grupy Credit Agricole
Wszystkie te działania są zgodne ze Strategią CSR Grupy Credit Agricole, która przywiązuje dużą wagę do działań proekologicznych.
– W Credit Agricole zieleń mamy w DNA. Jako bank, który swoją historię wywodzi od rolniczych kas spółdzielczych, czujemy ścisły związek ze środowiskiem, w którym na co dzień wszyscy żyjemy. Już od ponad stu lat wspieramy zielone inicjatywy i działania proekologiczne, to dla nas bardzo ważne – tłumaczy Przemysław Przybylski, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej.