Statuetka „Golden Arrow” dla BGŻOptima za nową odsłonę serwisu internetowego

Statuetka „Golden Arrow” dla BGŻOptima za nową odsłonę serwisu internetowego
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
BGŻOptima została nagrodzona statuetką "Golden Arrow" w kategorii digital marketing za nową odsłonę serwisu internetowego.

W tegorocznej edycji #GoldenArrow w kategorii digital marketing - serwis internetowy, jury doceniło #BGŻOptima

W tegorocznej edycji „Golden Arrow” w kategorii digital marketing – serwis internetowy, jury doceniło BGŻOptima. Oceniane działania obejmowały zaprojektowanie oraz wdrożenie strony WWW.

– Działamy w modelu direct, a strona internetowa jest dla nas głównym miejscem interakcji z klientem. Efektem współpracy z naszymi partnerami jest platforma, która prezentuje nową jakość w podejściu do projektowania serwisu internetowego dla instytucji finansowej – mówi Piotr Marciniak, dyrektor zarządzający BGŻOptima. – Otrzymane wyróżnienie potwierdza, że projekt oprócz nowoczesnego designu oraz atrakcyjnych narzędzi przekłada się na wyniki biznesowe – dodaje.

Innowacyjna technologia RWD

Nowa strona BGŻOptima została udostępniona w grudniu 2017 roku. Zawiera funkcjonalności pozwalające wybierać produkty dopasowane do potrzeb i oczekiwań klientów. W sposób prosty i intuicyjny prowadzi użytkownika do poszukiwanych treści, ułatwia wybór optymalnych produktów oraz dostarcza przydatnych informacji na temat trendów i rozwiązań oszczędnościowo – inwestycyjnych.

Za koncepcję i design serwisu odpowiadała firma Efigence. Partnerem technologicznym wdrożenia nowego serwisu była firma Squiz Poland, która zaproponowała innowacyjną technologię RWD oraz integrację serwisu z rozwiązaniami takimi jak CRM, eCommerce, wyszukiwarka czy marketing automation.

Źródło: Informacja prasowa BGŻOptima