SOS od Europ Assistance

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

europ.assistance.01.400x333Europ Assistance Polska uruchomiła dedykowaną platformę internetową do obsługi szkód z ubezpieczenia podróżnego. SOS, czyli System Obsługi Szkód pozwala w łatwy i przyjazny sposób wypełnić wszystkie formalności związane ze zgłoszeniem szkody z ubezpieczenia podróżnego.

W tym celu, na stronie głównej należy wypełnić odpowiedni formularz. W trakcie uzupełniania go klient może też załączyć niezbędne dokumenty, takie jak zdjęcia, czy kopie rachunków. Następnie klient otrzymuje mail z loginem oraz SMS z hasłem, dzięki którym może na bieżąco kontrolować status rozpatrywania swojego zgłoszenia czy zadawać pytania Zespołowi ds. Likwidacji Szkód.

Platforma SOS dostępna jest dla partnerów biznesowych Europ Assistance, z którymi firma współpracuje w zakresie likwidacji szkód z ubezpieczenia podróżnego. „Obserwujemy coraz większe zainteresowanie klientów pełną obsługą online” – zauważa Joanna Nadzikiewicz, dyrektor handlowy Europ Assistance. „Platforma SOS pozwala nie tylko w łatwy sposób zgłosić szkodę, ale także ogranicza uciążliwą wymianę tradycyjnej korespondencji listowej, która często wydłużała proces likwidacji” – mówi.

Źródło: PIU