Sollers Consulting o zmianach technologicznych w sektorze finansowym
Tomasz Lisiecki
IT Manager w Sollers Consulting
Tomasz Kotecki
Senior Consultant w Sollers Consulting
Zjawiska te zapoczątkowały nowe wyzwania dla sektora finansowego i dotyczą już wszystkich obszarów. Obserwujemy także intensywny rozwój firm ubezpieczeniowych, które podążają za dokonującymi się zmianami. Podobnie jak kiedyś banki, ubezpieczyciele muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, dostarczając w pełni elektroniczną obsługę swoich produktów. Sojusznikiem firm z sektora finansowego w walce o nich są oczywiście nowe technologie.
Cyfrowa świadomość klientów tworzy nowe wyzwania
Klienci oczekują obecnie prostych, wygodnych i szybkich rozwiązań, dlatego coraz częściej korzystają z usług online przy różnego typu transakcjach. Ponadto pokolenie, które obecnie wchodzi w dorosłość, czyli tzw. millenialsi, korzysta z usług online najczęściej przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych. Ich preferencje coraz częściej przekładają się na usługi finansowe. Bo jeśli opłata za rachunki – to najlepiej stałe zlecenie, jeśli płatność za produkt – to za jednym kliknięciem, jeśli pożyczka – to zaciągnięta przez internet. Ważne jest, że mogą to zrobić szybko i bez stania w kolejkach.
Tak jak od banków, tak i od ubezpieczycieli klienci oczekują coraz szerszej oferty i lepszej obsługi polis online. Od momentu pojawienia się na polskim rynku kanału direct minęło już dużo czasu, a ubezpieczyciele udostępniają w nim jedynie wybrane i często niezintegrowane ze sobą ...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI