Solidność Concordii – potwierdzona raportem

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

concordia.01.250x60Rzecznik Ubezpieczonych, Aleksandra Wiktorow opublikowała raport o skargach ubezpieczonych w pierwszym półroczu 2013 roku. Concordia Ubezpieczenia wypada w nim bardzo dobrze. Liczba skarg złożonych pod adresem Concordii jest minimalna.

W pierwszej połowie tego roku klienci towarzystw ubezpieczeniowych do Rzecznika Ubezpieczonych skierowali 8543 pisemne skargi dotyczące ubezpieczeń gospodarczych, czyli o 14,8% więcej, niż w analogicznym okresie 2012 r. (7443 pisma). Jak co roku  większość skarg ubezpieczonych dotyczyła nieprawidłowości w sektorze majątkowym.

Na WTUŻiR Concordia Capital S.A. przypadło w tym okresie, w Dziale I, czyli w ubezpieczeniach na życie – 7 skarg. W skali wszystkich zakładów ubezpieczeniowych stanowi to jedynie 0,36 procent wszystkich skarg. Równie dobrze wygląda sytuacja Concordia Polska TUW, która w ramach Działu II, czyli w ubezpieczeniach majątkowych, otrzymała 29 skarg, stanowiących zaledwie 0,4 procent ogółu zażaleń skierowanych do RU.

W ubezpieczeniach najważniejsza jest likwidacja szkód, Gdy jest odpowiednio przeprowadzona, owocuje zadowoleniem i zaufaniem klientów. W Concordii Ubezpieczenia od samego początku odgrywa ona kluczową rolę.  – mówi Piotr Adamczyk, Dyrektor Biura Likwidacji Szkód, Concordia Ubezpieczenia. Szybka, sprawna i solidna likwidacja szkód, to efekt wieloletniego doświadczenia i profesjonalizmu naszych  likwidatorów. Z czego jesteśmy dumni – dodaje Piotr Adamczyk.

Źródło: Concordia Ubezpieczenia