SaxoMobileTrader zdobywcą nagrody Global Banking and Finance jako najlepsza platforma transakcyjna na urządzenia mobilne

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

saxo.bank.01.400x297SaxoMobileTrader, mobilna platforma umożliwiające transakcje na wielu produktach, dostosowana do szczególnych potrzeb klientów detalicznych, zwyciężyła w kategorii najlepszej mobilnej platformy transakcyjnej w Europie w konkursie Global Banking and Finance Review Magazine.

W efekcie tendencji do demokratyzacji transakcji i ułatwiania dostępu do informacji, w sektorze transakcji detalicznych nastąpiła ewolucja, a zaawansowana technologia okazała się kluczem do jego sukcesu przy opracowywaniu oferty na urządzenia mobilne. Aplikacje mobilne stają się coraz bardziej popularne, w szczególności w miarę rosnących umiejętności inwestorów detalicznych, którzy zaczynają wymagać całodobowego dostępu do swoich pozycji i otwartych zleceń. Ponad 20% transakcji realizowanych za pośrednictwem platformy transakcyjnej Saxo Bank dokonywanych jest za pomocą aplikacji mobilnej. Bez względu na to, czy nastąpi to za pośrednictwem detalicznej platformy transakcyjnej, portalu TradingFloor.com, czy też partnerstw White Label, eksperci Saxo Bank przewidują, że tendencja wzrostowa utrzyma się także w najbliższych latach.

Dzięki dostępowi do ponad 30 000 giełdowych i pozagiełdowych instrumentów pochodnych i papierów wartościowych za pośrednictwem jednego rachunku z depozytem zabezpieczającym, SaxoMobileTrader zapewnia swoim klientom najważniejsze wiadomości rynkowe, interaktywne wykresy i kursy w czasie rzeczywistym, za pośrednictwem prostej w obsłudze platformy mobilnej oferującej identyczną szybkość realizacji zleceń, co platforma na komputery stacjonarne. Gwarantuje również dostęp do jednej z największych gam produktów oferowanych klientom detalicznym.

„Cieszymy się, że Global Banking and Finance Review Magazine uznał SaxoMobileTrader za wiodącego gracza w obszarze możliwości mobilnych oferowanych klientom detalicznym. Obecnie 20% transakcji realizowanych jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych Saxo i tendencja ta niewątpliwie się utrzyma” – powiedział Alan Plaugmann, dyrektor globalny ds. produktów i platform Saxo Bank.

Technologia leży u podstaw działań Saxo Bank i umożliwiła bankowi utrzymanie zdecydowanej przewagi konkurencyjnej. Traderzy i inwestorzy coraz częściej wymagają, by w ramach realizowanych transakcji zapewniono im znaczną użyteczność, mobilność, efektywność i jakość usług, a Saxo Bank wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom dzięki swoim innowacyjnym narzędziom i funkcjom transakcyjnym. Bank stworzył obszerne i wysoce efektywne środowisko transakcyjne obejmujące rosnącą liczbę produktów i rodzajów zleceń, jak również właściwości i funkcji platform. Stabilna baza klientów Saxo Bank jest dowodem na dążenie banku do stałego udoskonalania swoich platform i podstawowych ofert, często w odpowiedzi na pomysły i prośby klientów.

Źródło: Saxo Bank