Santander z kampanią wizerunkową promującą bank jako pracodawcę

Santander z kampanią wizerunkową promującą bank jako pracodawcę
Fot. stock.adobe.com/vulcanus
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.

Kampania employerbrandingowa, przedstawiająca pracowników jako superbohaterów, powstała na podstawie badań i strategii marki pracodawcy. Jest odpowiedzą na wyzwanie, przed jakim stanął Santander Bank Polska przy poszukiwaniu pracowników m. in. do obszaru IT, ryzyka, analizy danych i sieci sprzedaży.

Czytaj także: Fitch zmienia perspektywę ratingu Santander Bank Polska na „stabilną” z „negatywnej” >>>

Poszukujemy kandydatów na niezwykle wymagającym i konkurencyjnym rynku pracy. Zależy nam na tym, aby wyróżnić się wśród innych firm, rekrutujących osoby o podobnych profilach, a także zbudować pozytywne skojarzenia z marką.

– Projektując kampanię skierowaną do naszych potencjalnych kandydatów, chcieliśmy pokazać, że doceniamy codzienną pracę każdej osoby zatrudnionej w firmie i wiemy, że za spektakularnymi sukcesami stoi „zwykła”, sumienna praca. Dla nas osoby, które ją wykonują, są wzorem do naśladowania i bohaterami codzienności, na których zawsze możemy polegać. To właśnie o nich i dla nich jest ta kampania – mówi Marta Pszczółkowska, dyrektor Biura Marki Pracodawcy w Santander Bank Polska.

Czytaj także: Santander Bank uruchamia One Trade Portal dla firm, pierwsza taka platforma w Polsce >>>

Za koncept i realizację kampanii odpowiada agencja employerbrandingowa MJCC. Tym razem, biorąc pod uwagę sytuację pandemiczną, postawiono na kampanię wykorzystującą narzędzia online, dostosowane do grup docelowych. Potencjalni kandydaci, zainteresowani pracą w Santander Bank Polska, zetkną się z działaniami z obszarów: performance marketingu, targetowanych kampanii w mediach społecznościowych oraz Google Ads czy content marketingu. Linia kreatywna kampanii zostanie wykorzystana również do celów komunikacji wewnętrznej Banku, a także podczas przyszłych procesów onboardingowych.

Kampania będzie trwała do połowy lipca, a jesienią zaplanowana jest kolejna odsłona.

Źródło: Santander Bank Polska