Santander Bank Polska: obsługa konta bankowego klientów korporacyjnych teraz także w enova365
iBiznes24 Connect usprawnia procesy finansowe i ułatwia eliminację potencjalnych błędów związanych z księgowością i rozliczeniami dzięki automatyzacji oraz integracji systemów bankowości elektronicznej, z systemami do obsługi rozliczeń finansowych w dużych przedsiębiorstwach.
Dzięki współpracy Santander Bank Polska i firmy Soneta, producenta oprogramowania enova365, jego użytkownicy mogą automatycznie pobierać wyciągi i historie operacji bankowych bezpośrednio z iBiznes24. Wtyczka umożliwia również przygotowanie oraz wysłanie przelewów i paczek przelewów bez konieczności logowania się do bankowości elektronicznej. Rozwiązanie zostało opracowane po to, by ułatwić pracę osobom odpowiedzialnym za rozliczenia finansowe i skrócić czas wykonywania bieżących operacji księgowych.
Czytaj także: Santander: klienci mogą inicjować poprzez swoje konto przelewy z kolejnego banku >>>
– Klienci Santander Bank Polska będący jednocześnie użytkownikami enova365 dostają możliwość uruchomienia komunikacji z bankiem bezpośrednio z naszego systemu. Narzędzie w programie finansowo księgowym jest proste w konfiguracji i obsłudze. Jest też tak zaprojektowane, że możemy szybko reagować i dostarczać klientom aktualizacje funkcjonalności Webservice, bez konieczności aktualizacji całej enova365 – mówi Agnieszka Opalińska, ekspert projektu Księgowość, odpowiedzialna w Soneta Sp. z o.o. za rozwój funkcjonalności Webservice.
Szyfrowane łącze gwarantuje pełne bezpieczeństwo danych
Wymiana komunikatów między bankiem oraz systemem ERP odbywa się w formacie XML, zgodnym ze standardem ISO20022. Szyfrowane łącze gwarantuje pełne bezpieczeństwo danych. Cały proces przebiega w obrębie sprawdzonej technologii, dostarczanej od lat przez obydwie strony.
– Obserwujemy, że coraz częściej firmy szukają na rynku rozwiązań, które jeszcze bardziej poprawią jakość wykonywanych operacji i będą miały pozytywny wpływ na wzrost oszczędności w przedsiębiorstwie. Tu rosnącą rolę zaczyna odgrywać automatyzacja procesów biznesowych. Dlatego banki i instytucje finansowe dostosowują swoją ofertę do takich potrzeb i rozwijają swoją współprace z dostawcami IT, realizując projekty takie jak integracja systemów firmowych i bankowych. Dzięki rozwiązaniu zaproponowanemu przez Santander Bank Polska firmy oszczędzają czas potrzebny na rozliczenia finansowe i upraszczają proces przepływu informacji. Rozwiązanie to niweluje tym samym do minimum możliwość błędu ludzkiego podczas przenoszenia i wpisywania danych przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa – podsumowuje Ksenia Gapys, ekspert w zespole bankowości elektronicznej Santander Bank Polska.