Samoobsługa w ubezpieczeniach

Samoobsługa w ubezpieczeniach
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Firma Bacca uruchomiła aplikację "Polisy i Płatności", której celem jest umożliwienie klientowi samodzielnej obsługi ubezpieczeń w aplikacji mobilnej oraz zapewnienie funkcji płatniczych.

Dajemy naszym klientom nowoczesne narzędzie do zarządzania ubezpieczeniami #CezaryŚwierszcz #Bacca

Użytkownik w każdej chwili może sprawdzić istotne szczegóły polis obsługiwanych przez Bacca, np. sprawdzić saldo lub termin odnowienia ochrony. Może też samodzielnie zmienić termin spłaty, spłacić zaległość lub zmienić metodę spłat automatycznych. Aplikacja mobilna działa całodobowo.

Dodatkowo celu zwiększenia użyteczności na co dzień Bacca postanowiła dołączyć do aplikacji inne usługi, tj. rachunek rozliczeniowy, kartę płatniczą Mastercard i możliwość mobilnego zarządzania tymi wszystkim usługami.

– Dajemy naszym klientom nowoczesne narzędzie do zarządzania ubezpieczeniami, budżetem domowym i finansami firmy. Darmowa karta płatnicza, wielowalutowe konto, natychmiastowe darmowe płatności to tylko część funkcji i korzyści, które udostępniamy naszym klientom – mówi Cezary Świerszcz, prezes zarządu Bacca.

Inne możliwości aplikacji to prowadzenie finansów firmowych, a także korzystna 1 proc. prowizja walutowa przy płatnościach kartą za granicą. Aplikacja daje również możliwość na darmowe lub bardzo tanie wypłaty z bankomatów bez względu na to, czy realizowane są w Polsce, czy za granicą.

Bacca przewiduje rozwój aplikacji o dodatkowe opcje takie jak: karta wielowalutowa i płatność telefonem Google Pay – która pojawi się już w maju.

Bacca to firma łącząca świat nowoczesnych technologii, ubezpieczeń i finansów. Firma istnieje od 2011 r. i współpracuje z największymi brokerami, multiagencjami ubezpieczeniowymi oraz towarzystwami ubezpieczeń wspierając ich w ratalnej sprzedaży ubezpieczeń majątkowych, wycenie ryzyka oraz przygotowania ofert szytych na miarę zmieniających się potrzeb klientów.

Marcin Złoch