Rusza drugi etap programu smartDOM Plusa i Cyfrowego Polsatu – korzyści za usługi PlusBanku
Usługi PlusBanku dostępne w sieci sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu.
Plus i Cyfrowy Polsat uruchamiają drugi etap programu smartDOM, który zapewnia klientom obydwu operatorów dodatkowe korzyści za korzystanie z konta PlusBanku. Jednocześnie nowoczesne usługi PlusBanku zostają zaoferowane w blisko 1200 punktach sprzedaży obydwu operatorów.
Wprowadzony 18 lutego br. program smartDOM, umożliwiający oszczędzanie przez dodawanie kolejnych usług, obejmował dotychczas usługi telewizji, dostępu do Internetu i telefonii, a klienci operatorów otrzymują rabat w wysokości 10 zł miesięcznie na każdy kolejny produkt, na który podpisują umowę.
Teraz abonenci Plusa i Cyfrowego Polsatu korzystający z Konta Plus w PlusBanku mogą dodatkowo:
- obniżyć abonament wybranej usługi o 5% za każde 500 zł wydane kartą debetową lub kredytową oraz naklejką MasterCard PayPass™ lub
- zyskać 5% do wartości doładowania dla telefonu Plus Mix lub Plus na Kartę.
Klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu otrzymają w PlusBanku nowoczesną bankowość, która oferuje:
- dostęp do usług przez Internet, telefon i SMS,
- darmowe wypłaty z największej sieci bankomatów w kraju – „Euronet”,
- aplikację mobilną plusbank24,
- dostęp do kredytu w koncie, który przez pierwsze 30 dni jest całkowicie bezpłatny.
W sieci sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu będzie można również skorzystać z kredytu gotówkowego, który kilkukrotnie zajmował już 1 miejsce w rankingach przygotowywanych m.in. przez analityków portalu eBroker.pl i TotalMoney.pl. Proces wnioskowania o kredyt zajmuje zaledwie kilka minut, a gotówka trafia na konto klienta już nawet w ciągu kilkunastu minut po podpisaniu umowy.
Aplikacja mobilna plusbank24
Oprócz atrakcyjnej oferty produktów detalicznych oraz wygodnego dostępu do usług poprzez serwis internetowy plusbank.pl, klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu mają także do dyspozycji jedną z najnowocześniejszych aplikacji bankowości mobilnej plusbank24, która została zaprojektowana głównie z myślą o łatwości i intuicyjności nawigacji i jest dostępna na każdym z najpopularniejszych systemów operacyjnych w smartfonach (Android, iOS oraz Windows Phone).
Użytkownicy aplikacji mogą korzystać z jej bogatej funkcjonalności, m.in.:
- wykonać dowolne przelewy (krajowe, do US i ZUS, zlecenia stałe),
- sprawdzić stan konta,
- sprawdzić historię transakcji kartą debetową lub kredytową,
- doładować on-line telefon komórkowy,
- założyć lokaty, a także nimi zarządzać (zakładanie lokat także w sposób zdalny, bez konieczności wizyty w oddziale banku),
- zarządzać kredytami, kartami oraz e-fakturami.
Wszystko to opiera się na intuicyjnej nawigacji, czytelnym interfejsie i sprawnym procesie logowania, dzięki czemu klienci mogą zarządzać swoimi środkami w sposób łatwy i bezpieczny. Klienci Plusa i usługi internetowej Cyfrowego Polsatu nie ponoszą opłat za transmisję danych, korzystając z aplikacji mobilnej plusbank24.pl na terenie Polski.
Wprowadzeniu drugiego etapu programu smartDOM będzie towarzyszyła ogólnopolska kampania reklamowa z udziałem ambasadorów programu – Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. Zostanie ona uruchomiona w najbliższych dniach, a o jej szczegółach operatorzy poinformują w osobnym komunikacie.
Źródło: Cyfrowy Polsat S.A., Polkomtel Sp. z o.o., PLUS BANK S.A.