Punkty za płatności kartą u sześciu nowych partnerów Mastercard
Portfolio Mastercard Priceless Specials to obecnie 74 renomowane marki detaliczne, zaś zakupy nagradzane punktami można realizować w 4 500 punktach sprzedaży oraz 20 sklepach internetowych. Program swoim zasięgiem obejmuje już 19 kategorii zakupowych, a dodatkowo punkty są naliczane za wszystkie transakcje za usługi gastronomiczne, transportowe oraz turystyczne opłacone na terenie Polski. Honorowane są transakcje kartami Mastercard, które zostały zapisane do programu. Uczestniczy w nim już 13 banków, a do ich grona dołączył w tym roku bank Citi Handlowy.
Grono partnerów handlowych programu Priceless Specials właśnie poszerzyły:
- Empik, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, obecna na rynku od ponad 70 lat. Pomaga każdemu odkrywać i rozwijać pasje – niezależnie od tego, czy jest to literatura, muzyka, sport, ogród czy wystrój wnętrz. Daje najszerszy i kompleksowy wybór jakościowych produktów z wielu dziedzin. Empik działa wielokanałowo – poprzez sieć ponad 250 salonów stacjonarnych, sklep internetowy i aplikację mobilną, inspirując do dzielenia się radością i pasją z innymi.
- MyTaxi, aplikacja mobilna bezpośrednio łącząca pasażera z kierowcą taksówki dostępnym w pobliżu, umożliwiająca również mobilną płatność za przejazd. Z aplikacji mogą korzystać użytkownicy z Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, aglomeracji śląskiej i Poznania.
- Mohito, marka odzieżowa dla kobiet, należącą do koncernu LPP. W Polsce sieć otworzyła jak dotąd kilkadziesiąt sklepów.
- Homla, marka oferująca asortyment wyposażenia i dekoracji wnętrz. Jej produkty można kupić w jednym z 19 salonów firmowych Homli.
- North Fish, sieć restauracji specjalizujących się w rybach i owocach morza. Oferta sieci jest dostępna w ponad 40 placówkach.
- Tailor’s Club zajmuje się szyciem koszul na miarę. Podczas projektowania swojej koszuli klient przechodzi wraz ze stylistą przez dziewięć poszczególnych kroków. Tailor’s Club posiada swoje biura w siedmiu miastach w Polsce.
– Uważamy, że współpraca z Mastercard będzie dobrym uzupełnieniem naszych działań konsumenckich. Program Priceless Specials nie tylko wpływa na zwiększenie lojalności naszych klientów, ale także daje nam możliwość dotarcia do osób nowych i tych korzystających z oferty Empiku okazjonalnie. Dodatkowo nasza współpraca obejmuje szereg wzajemnych działań promocyjnych zaplanowanych na rok 2019 – mówi Paweł Sobieraj, Partnership Manager w Empiku.
Nowe marki dołączyły do innych popularnych sieci handlowych będących partnerem programu, takich jak m.in. Carrefour, Circle K, Decathlon, RTV Euro AGD czy Cinema City.
– 2018 rok kończymy mocnym akcentem, mogąc pochwalić się sześcioma nowymi, dobrze znanymi konsumentom markami, które dołączyły do Mastercard Priceless Specials. Naszą misją jest umożliwienie użytkownikom programu zbierania punktów i nagród za zakupy u jak największej liczby sprzedawców. Dzięki zakupom w popularnych sieciach, które dołączyły do programu, gromadzenie punktów na koncie użytkownika będzie jeszcze szybsze, podobnie jak ich wymiana na nagrody z katalogu – mówi Marcin Klimkowicz, dyrektor ds. CRM i programów partnerskich w polskim oddziale Mastercard Europe.
Priceless Specials jest adresowany do posiadaczy kart Mastercard i Maestro wydanych w Polsce przez uczestniczące w programie banki. Użytkownik programu nie musi nosić w portfelu osobnych kart lojalnościowych do poszczególnych detalistów – wystarczy, że ma przy sobie kartę płatniczą, którą zazwyczaj płaci za zakupy. Cechą wyróżniającą program są oferty specjalne dopasowane do zwyczajów zakupowych konkretnego konsumenta. Program wyróżnia również szybka gratyfikacja, np. przy wybranych ofertach za zakupy o wartości 300 PLN można otrzymać bilety do kina o wartości 100 PLN.
13 banków w programie
W programie uczestniczy już 13 banków, co pozwala im zyskać przewagę konkurencyjną i zacieśniać relację z klientami. Mastercard Priceless Specials zachęca ich do częstego używania kart płatniczych banku-wydawcy, dzięki czemu może on budować przywiązanie do swojej marki, a co ważniejsze, lepiej poznać potrzeby swoich klientów i dopasować ofertę do ich indywidualnych oczekiwań.