Proama nominowana w Mixx Awards

Proama nominowana w Mixx Awards
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Proama otrzymała nominację w konkursie Mixx Awards 2013 w kategorii video-online. Mixx-Awards to konkurs organizowany przez IAB Polska, w którym jury ocenia kampanie realizowane w internecie pod względem efektywności. Proama została nominowana za kampanię lead generation realizowaną na platformie VOD w Ipla i Onet, polegającą na zbieraniu kontaktów do osób zainteresowanych zakupem ubezpieczenia.

„Kampania pozwalała osobom zainteresowanym zakupem ubezpieczenia samochodu na łatwe pozostawienie danych kontaktowych w trakcie trwania spotu Proama w bloku reklamowym, przed uruchomieniem materiału video i bez zbędnego przekierowania na zewnętrzną landing page. Osobisty doradca Proama oddzwaniał z ofertą ubezpieczenia po emisji programu/filmu video” – wyjaśnia Karol Dulęba, Marketing Analytics Manager, Proama. „Efekty kampanii przerosły nasze oczekiwania” – dodaje.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń