Prezentacja: Samochód zapłaci za benzynę

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Z Aleksandrem Naganowskim, Business Leaderem w dziale Business Development w firmie MasterCard o innowacjach w płatnościach rozmawia Marcin Złoch.

Czy MasterCard jest innowacyjny?

MasterCard jest skupiony na innowacjach, a istotną częścią naszej pracy jest ciągły rozwój i poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, które nie tylko usprawnią sposób płatności naszych klientów, ale także ulepszą ich życie. Tak naprawdę właśnie inwestycje w innowacje mają kluczowe znaczenie dla naszej pozycji jako lidera na rynku płatności. Ciągle pracujemy nad poprawą jakości i bezpieczeństwa płatności. Mamy specjalne komórki odpowiedzialne za rozwój nowoczesnych rozwiązań, jak MasterCard Labs, które przygotowują prototypy produktów. Z drugiej strony dużą wagę przywiązujemy do wewnętrznych i zewnętrznych programów, w których praktycznie każdy może zgłosić swój pomysł i w ten sposób uczestniczyć w tworzeniu często przełomowych rozwiązań.

Co przychodzi Panu na myśl, kiedy słyszy Pan modne ostatnio słowa „innowacyjność w sektorze bankowym”?

– Bardzo duże przyspieszenie rozwoju w ostatnich latach – włączając w to wdrażanie innowacyjnych metod płatności, dostęp do bankowości elektronicznej czy nowoczesnych ofert produktowych oraz informowanie o nich rynku i promowanie ich. Zapewniamy naszym partnerom – bankom spółdzielczym możliwość poszerzania swojej oferty i wprowadzenia takich rozwiązań. Polegamy na silnej więzi ze społecznością lokalną i bezpośrednim kontakcie z ich klientami – użytkownikami naszych produktów i usług, w celu określenia najwłaściwszych dla nich rozwiązań i zaproponowaniu im nowości. Partnerujące nam banki odgrywają istotną rolę w informowaniu i edukowaniu obecnych i przyszłych właścicieli kart płatniczych o naszej ofercie.

MasterCard Mobile rozwija swoją sieć akceptacji nie tylko na kolejne miasta w przypadku biletów komunikacji publicznej i tym ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI