Prezentacja: eXion – rozwiązanie informatyczne dla nowoczesnych instytucji finansowych

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

AMG.net to lider na polskim rynku budowy rozwiązań informatycznych do obsługi i samoobsługi Klienta oraz rozwiązań integracyjnych (SOA).

Oferujemy bankom produkt eXion – narzędzie kompleksowego podejścia do współpracy z klientami we wszystkich kanałach kontaktu:

  • Aplikacja dla Call Center;
  • Aplikacja IVR;
  • Aplikacja do zarządzania kartami i autoryzacji transakcji kartowych w trybie on-line;
  • Bankowość internetowa;
  • Bankowość mobilna;
  • Portal informacyjno-sprzedażowy;
  • Platforma integracyjna.

Nasze podejście w procesie tworzenia rozwiązań opiera się na architekturze SOA (Service Oriented Architecture), dzięki czemu budowane przez nas aplikacje udostępniają swą funkcjonalność jako usługi dla różnych kanałów komunikacji z klientem.

Rozwiązanie eXion polecane instytucjom finansowym składa się z następujących elementów:

  • aplikacja dla użytkownika (warstwa dostępu do usług) – udostępniająca atrakcyjny i ergonomiczny interfejs użytkownika dostosowany do rodzaju kanału komunikacji;
  • warstwa zarządzania procesami – zapewniająca wsparcie procesów biznesowych we wszystkich elementach tworzonych aplikacji, np. proces po złożeniu w bankowości internetowej wniosku o produkt;
  • warstwa zarządzania kanałami – funkcje biznesowe udostępnione dla kanałów komunikacji z klientem.

Główne zalety rozwiązania

Szybkość wprowadzania nowych produktów

Produkt wprowadzany do oferty banku może być natychmiast dostępny w interfejsach systemu, jeżeli pochodzi z istniejących już w systemie grup produktowych (np. nowy typ lokaty, kredytu itp.). Jedynie specyficzne elementy danego podtypu produktu mogą wymagać dodatkowych prac wdrożeniowych.

Wsparcie sprzedaży dla klientów oraz potencjalnych klientów

Za pomocą generatora formularzy, pracownicy biznesowi banku mogą w prosty sposób tworzyć nowe wnioski produktowe i natychmiast udostępniać je w bankowości internetowej oraz portalach zewnętrznych i innych kanałach. Formularze wniosków mogą zawierać bardzo zaawansowane zależności pomiędzy wprowadzanymi danymi oraz mechanizmy kontroli, dzięki czemu możliwe jest stworzenie wniosków będących podstawą do uruchomienia automatycznego procesu sprzedaży ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI