Prezentacja: Drukuję, więc wymagam

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Przewidywalne i niższe koszty użytkowania, wyższy poziom obsługi i odciążenie pracowników - to kilka powodów, dla których przedsiębiorcy coraz częściej stawiają na outsourcing druku. W raporcie Quocirca (2014)1, w którym wzięli udział europejscy i amerykańscy przedstawiciele branży finansowej, usług czy sektora publicznego, swoją pozycję lidera potwierdziła po raz kolejny firma Xerox.

Zbadań Quocirca wynika również, że preferowaną formą usługi jest całkowite powierzenie monitoringu środowiska druku partnerowi outsourcingowemu. Korzystają na tym nie tylko duże firmy. Modele outsourcingowe świetnie sprawdzają się także w przedsiębiorstwach z sektora MŚP, które mogą skorzystać ze spersonalizowanej oferty, odpowiadającej możliwościom finansowym i potrzebom konkretnych podmiotów. Co więcej, powierzenie zewnętrznemu partnerowi obowiązków związanych ze środowiskiem druku jest korzystnym rozwiązaniem dla firm mających specyficzne wymagania co do jakości materiałów papierowych, a także dla tych przedsiębiorstw, które generują ich znaczne ilości, np. kancelarii prawnych czy biur księgowych. To, który model usługi najlepiej sprawdzi się w firmie, pomoże ocenić autoryzowany partner Xerox.

Sposób na obsługę

W polskich biurach nie kontroluje się zazwyczaj liczby funkcjonujących w nich urządzeń, wykorzystywanych materiałów eksploatacyjnych oraz zużywanych ryz papieru. Zdarzają się nawet przypadki, że liczba urządzeń przekracza liczbę użytkowników, a za zakup tonerów odpowiada równolegle kilka osób. Z tego względu zamiast inwestować w sprzęt, materiały eksploatacyjne, a także angażować pracowników w czynności administracyjne i serwisowe, korzystniej jest powierzyć całość procesów zwią...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI