Prezentacja: AMG.net/Atos Polska sprawdzony partner banków spółdzielczych
Firma AMG.net wchodząca w skład Grupy ATOS, a od lipca 2015 działająca jako Atos Polska jest jednym z liderów rynku informatycznych rozwiązań dla sektora bankowego i instytucji finansowych.
Maciej Góralczyk – Consulting Manager,
Maciej Litniewski – Senior Consultant
Pomagamy bankom pozyskiwać nowych klientów za pomocą atrakcyjnych form obsługi i nowoczesnych rozwiązań o bardzo szerokim zakresie funkcjonalnym. Pomagamy również utrzymać tych już pozyskanych, poprzez spójność obsługi we wszystkich kanałach oraz niezawodną i zawsze poprawną obsługę transakcji. Umożliwiamy bankom obniżanie kosztów operacyjnych dzięki integracji w ramach jednej platformy aplikacyjnej całego obszaru front office.
W naszych dedykowanych rozwiązaniach klient może wybrać najlepiej odpowiadający jego oczekiwaniom system spośród pięciu platform:
- Bankowość internetowa zapewniająca bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa i wspierająca dowolne mechanizmy uwierzytelniania klientów on-line. Bogata funkcjonalność zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
- Bankowość mobilna w wersji natywnej, umożliwiająca m. in. wykonywanie przelewów, doładowywanie telefonów, przeglądanie historii transakcji czy wyszukiwanie oddziałów i bankomatów.
- System obsługi kart wpierający karty debetowe, kredytowe, chargé i przedpłacone. System zapewnia bardzo elastyczne reguły naliczania opłat. Automatyzuje również proces obsługi wniosków, odnowień zadań itp.
- Contact center zapewniający możliwość obsługi wszystkich produktów bankowych za pośrednictwem contact center, analogicznie jak w oddziale tradycyjnym.
- Integracja i zarządzanie procesami.
Stwarzamy możliwość oferowania usług wykorzystujących wiele aplikacji bez potrzeby sięgania do każdej z nich oddzielnie, umożliwiając definiowanie i realizację procesów „obok” istniejącego środowiska aplikacyjnego.
AMG.net/Atos Polska w sektorze bankowym jest od prawie 20 lat, zaczynając od wdrożeń rozwiązań w bankach korporacyjnych. Do grona naszych klientów zaliczamy między innymi takie banki, jak: mBank korporacyjny – gdzie została wdrożona platforma bankowości elektronicznej eXion pozwalająca na kompleksową obsługę w kanałach internetowych – Meritum Bank, gdzie została wdrożona również platforma bankowości internetowej i mobilnej obsługująca zarówno klientów korporacyjnych, jak również małe i średnie przedsiębiorstwa oraz klientów indywidualnych.
Nowoczesne wdrożenia
Na rynku bankowości spółdzielczej pojawiliśmy się w 2007 r., wdrażając pierwsze dedykowane rozwiązanie bankowości elektronicznej w ówczesnym MR Banku. Niedługo po tym sukcesie zostaliśmy zaproszeni do Podkarpackiego Banku Spółdzielczego, gdzie wdrożyliśmy kompleksowe rozwiązanie wspomagające prace tego banku w zakresie bankowości internetowej z dedykowanymi natywnymi aplikacjami Mobile, wspierające również kanał SMS oraz zapewniające współdziałanie z interaktywnymi kanałami telefonicznymi – IVR
Od tego momentu silnie i prężnie działamy na rzecz banków spółdzielczych w całej Polsce, proponując ...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI