Praktyczne wskazówki dla banków w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi
![Praktyczne wskazówki dla banków w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi Praktyczne wskazówki dla banków w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_753,h_423/https://bank.pl/wp-content/uploads/2022/07/kinga-dudek-753x424-asseco-poland.jpg)
Kinga Dudek odnosząc się do obecnej sytuacji mówi wprost: „Musimy rozmawiać o rzeczach totalnie nieprawdopodobnych”.
Jej zdaniem teraz liczą się wiedza, kompetencje oraz odpowiedni podział ról i odpowiedzialności w organizacji, dobry governance i rzetelna, mocna struktura, żeby odpowiedzialnie podejmować potrzebne decyzje.
To, co jest najcenniejszym dobrem w sytuacjach kryzysowych, to dane klientów i ludzie pracujący w banku.
Dobre zarządzanie zasobami ludzkimi, dostęp do nich są bardzo ważne w takiej sytuacji kryzysowej jak obecna, uważa Kinga Dudek.
Wypowiedź została nagrana podczas Horyzontów Bankowości 2022, po debacie poświęconej problematyce ciągłości działania instytucji finansowych w obliczu sytuacji kryzysowych.
Partnerami debaty były firmy: Asseco Poland SA oraz Equinix.
Więcej w poniższym materiale wideo.