Ponad 200 tysięcy użytkowników aplikacji SGB Mobile
Aplikacja SGB Mobile jest zdecydowanie wizytówką strategii „Mobilnego przyspieszenia” w grupie SGB. Obecnie aplikację oferuje swoim klientom 145 banków spółdzielczych i jest to najbardziej rozpowszechniony w Zrzeszeniu produkt cyfrowy.
Pojawienie się SGB Mobile było najważniejszym krokiem na drodze do realizacji celu, jakim jest stałe powiększanie oferty usług oferowanych w kanałach zdalnych. Użytkownicy SGB Mobile mogą korzystać m.in. z unikatowych na rynku modułów: do zarządzania subskrypcjami oraz Active, a także z automatycznych płatności za autostrady w ramach Autopay, wachlarza usług BLIK i płatności mobilnych.
Od momentu pojawienia się aplikacji z jej wszystkimi funkcjonalnościami stale powiększa się grono użytkowników, którzy doceniają możliwość komfortowego i szybkiego bankowania. Odzwierciedlają to między innymi stale wysokie oceny w sklepach Google Play (aktualnie 4,5) oraz App Store (4,6).
Prawie 58 mln logowań do aplikacji SGB Mobile
Obecnie 145 banków spółdzielczych SGB korzysta z aplikacji. Liczba użytkowników aplikacji SGB Mobile to obecnie 200 515 (stan na 4 września). Od momentu jej powstania liczba wszystkich logowań to już blisko 58 milionów. W ciągu minionych 3 miesięcy średnia dzienna liczba logowań do SGB Mobile wynosiła ponad 132 tysiące.
Nie sama liczba użytkowników jest najważniejsza. Ogromnie cieszy nas fakt, że również pozostałe dane tylko potwierdzają, jak chętnie klienci korzystają z bankowości mobilnej.
Liczba transakcji mobilnych i przelewów wykonanych w samym czerwcu 2022 roku z poziomu aplikacji SGB Mobile (BLIK, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Xiaomi Pay) wyniosła łącznie 1 528 278.
Również w czerwcu liczba aktywnych użytkowników BLIK, którzy dokonali co najmniej jednej transakcji w miesiącu po raz pierwszy przekroczyła 100 tysięcy. To potwierdza, że użytkownicy chętnie korzystają z nowoczesnych płatności i możliwości jakie daje im SGB Mobile.
We wrześniu nowa wersja aplikacji dla klienta firmowego
Doskonale wiemy jednak, że równie ważne jest to co jeszcze przed nami, więc nie ustajemy w pracach i ciągłym rozwoju. Dostarczanie kolejnych, w pełni zdalnych usług dostępnych w aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej, zapewnia najwyższe standardy i ułatwia życie naszym klientom.
Już w połowie września do sklepów trafi długo wyczekiwana, nowa wersja aplikacji dla klienta firmowego. Wdrażamy ją po to, by odpowiedzieć na potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie bankowości mobilnej.
W najbliższym czasie również pierwsi klienci indywidualni będą mogli skorzystać z możliwości wzięcia kredytu w procesie online. W wybranych bankach dostępna będzie także całkiem nowa usługa, czyli „Lokata na nowe środki”.