Platforma Billennium Paperless w Getin Noble Bank

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

getin.noble.bank.01.400x265Billennium, dostawca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu został partnerem Getin Noble Banku, który postanowił wdrożyć platformę Paperless. Celem projektu jest zwiększenie efektywności kosztowej w zakresie zarządzania obiegiem dokumentów w Banku.

Paperless to platforma firmy Billennium służąca do optymalizacji procesów biznesowych oraz obiegu dokumentacji w firmie. Getin Noble Bank, będący jedną z najszybciej rozwijających się polskich instytucji finansowych regularnie wdraża innowacyjne rozwiązania, dzięki którym nieustannie zwiększa swoją efektywność we wszystkich aspektach prowadzonej działalności. Współpraca z Billennium i wdrożenie platformy Paperless jest kolejnym etapem optymalizacji procesów wewnętrznych i obniżania kosztów działalności.

– „Platforma Paperless to nie tylko intuicyjne i wydajne narzędzie informatyczne do elektronicznego obiegu dokumentów i spraw. To również wiedza ekspertów Billennium, którzy rozumieją problemy związane z optymalizacją procesów i obiegiem dokumentów.” – mówi Izabela Protaś, Zastępca Dyrektora Zarządzającego Obszarem Operacji GNB.

Projektując Platformę Paperless, Billennium zadbało, aby poszczególne moduły mogły wspierać firmę w obszarze administracyjnym, sprzedażowym oraz obsługi klienta. Rozwiązanie Paperless ułatwia obsługę korespondencji, optymalizuje obieg faktur i procesy rozliczeniowe oraz zarządzanie zasobami dokumentacyjnymi. Wszelkie działania mają na celu wyeliminowanie papieru z procesów sprzedaży.

– „Cieszymy się, że kolejny bank wybrał naszą platformę Paperless, dzięki której uda się zoptymalizować procesy związane z obiegiem dokumentów. Naszym głównym celem jest praktycznie całkowita eliminacja papieru ze świata biznesu.” – mówi Mateusz Janiec, dyrektor handlowy Billennium Paperless.

Źródło: Billennium, Getin Noble Bank