Platforma Billennium Paperless w Getin Noble Bank
Billennium, dostawca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu został partnerem Getin Noble Banku, który postanowił wdrożyć platformę Paperless. Celem projektu jest zwiększenie efektywności kosztowej w zakresie zarządzania obiegiem dokumentów w Banku.
Paperless to platforma firmy Billennium służąca do optymalizacji procesów biznesowych oraz obiegu dokumentacji w firmie. Getin Noble Bank, będący jedną z najszybciej rozwijających się polskich instytucji finansowych regularnie wdraża innowacyjne rozwiązania, dzięki którym nieustannie zwiększa swoją efektywność we wszystkich aspektach prowadzonej działalności. Współpraca z Billennium i wdrożenie platformy Paperless jest kolejnym etapem optymalizacji procesów wewnętrznych i obniżania kosztów działalności.
– „Platforma Paperless to nie tylko intuicyjne i wydajne narzędzie informatyczne do elektronicznego obiegu dokumentów i spraw. To również wiedza ekspertów Billennium, którzy rozumieją problemy związane z optymalizacją procesów i obiegiem dokumentów.” – mówi Izabela Protaś, Zastępca Dyrektora Zarządzającego Obszarem Operacji GNB.
Projektując Platformę Paperless, Billennium zadbało, aby poszczególne moduły mogły wspierać firmę w obszarze administracyjnym, sprzedażowym oraz obsługi klienta. Rozwiązanie Paperless ułatwia obsługę korespondencji, optymalizuje obieg faktur i procesy rozliczeniowe oraz zarządzanie zasobami dokumentacyjnymi. Wszelkie działania mają na celu wyeliminowanie papieru z procesów sprzedaży.
– „Cieszymy się, że kolejny bank wybrał naszą platformę Paperless, dzięki której uda się zoptymalizować procesy związane z obiegiem dokumentów. Naszym głównym celem jest praktycznie całkowita eliminacja papieru ze świata biznesu.” – mówi Mateusz Janiec, dyrektor handlowy Billennium Paperless.
Źródło: Billennium, Getin Noble Bank