„Płacę i Pomagam” ‒ eService usprawnia zbiórkę datków na rzecz Ukrainy
‒ „Płacę i Pomagam” jest jednym z kilku działań, którymi wspieramy pomoc dla Ukrainy. To nasz sposób na szerokie udostępnienie prostego w użyciu narzędzia umożliwiającego włączenie się w niesienie pomocy zarówno tym, którzy chcieliby udostępnić legalną zbiórkę datków, jak i tym, którzy chcieliby przekazać na nią środki.
Jego uniwersalność sprawia, że zbiórki będą mogli prowadzić nawet najdrobniejsi przedsiębiorcy – w osiedlowych sklepikach, punktach usługowych czy gabinetach kosmetycznych.
Łącznikiem pomiędzy nimi a organizacjami charytatywnymi stają się terminale płatnicze eService oraz wypracowane rozwiązania formalne, gwarantujące szybkie i bezkosztowe przekazanie 100 procent zebranych środków – wyjaśnia Joanna Seklecka, prezes Zarządu eService.
Więcej o pomocy polskich banków dla Ukrainy >>>
Technologie eService wspomagają akcję pomocy
Akcja przygotowana przez eService jest adresowana do przedsiębiorców ‒ sklepów, firm usługowych, restauracji, hoteli oraz instytucji, które korzystając z terminali płatniczych, chcą wspierać zbiórkę środków na pomoc Ukrainie.
Dzięki nowoczesnym terminalom serii Tetra, oprogramowaniu stworzonemu przez specjalistów eService oraz umowom zawartym z wybranymi organizacjami pożytku publicznego, powstało gotowe rozwiązanie umożliwiające łatwe przekazywanie datków zbieranych przy okazji prowadzonych transakcji kartowych.
Zaletą rozwiązania eService jest szybkość przekazywania zebranych środków, które trafią bezpośrednio na konto właściwej organizacji i będą gotowe do wykorzystania bez żadnych opóźnień
Po wykonaniu standardowej płatności (za zakupy czy usługę), na ekranie terminala płatniczego biorącego udział w akcji „Płacę i Pomagam” pojawiać się będzie dodatkowy komunikat, informujący o możliwości przekazania na rzecz wybranej organizacji charytatywnej, datku o wartości np. 5, 10 lub 20 zł. Wystarczy wtedy wybrać odpowiednią kwotę i tak, jak przy standardowej transakcji płatniczej, dokonać płatności kartą. Datek można też przekazać osobno, wybierając odpowiednią funkcję z menu terminala.
Ogromną zaletą rozwiązania eService jest szybkość przekazywania zebranych środków, które trafią bezpośrednio na konto właściwej organizacji i będą gotowe do wykorzystania bez żadnych opóźnień. Co więcej, użytkownik terminala pośrednicząc w zbiórce, ani przez chwilę nie stanie się posiadaczem przekazywanych pieniędzy, co sprawia, że nie musi się obawiać związanych z tym, dodatkowych zobowiązań podatkowych.
Więcej najnowszych wiadomości na temat wojny w Ukrainie >>>
Współpraca z Fundacją Polska Bezgotówkowa
Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się włączyć w akcję i udostępnić swoim klientom możliwość wpłacania datków, mogą wybrać jedną z organizacji, do których trafią zebrane u nich środki.
Dzięki współpracy eService i Fundacji Polska Bezgotówkowa, korzystanie z funkcjonalności służącej zbiórkom na rzecz Ukrainy będzie całkowicie bezpłatne
W tej chwili są to: SOS Wioski Dziecięce oraz Polski Czerwony Krzyż, z którymi eService zawarł już stosowne umowy. W najbliższym czasie na liście pojawi się Polska Akcja Humanitarna oraz inne organizacje, z którymi prowadzone są rozmowy.
Dzięki współpracy eService i Fundacji Polska Bezgotówkowa, korzystanie z funkcjonalności służącej zbiórkom na rzecz Ukrainy będzie całkowicie bezpłatne, a przekazywane środki w całości trafią na konta organizacji charytatywnych.
Uruchomienie „Płacę i Pomagam” jest możliwe dzięki opracowanej przez specjalistów eService innowacyjnej aplikacji współpracującej z serią terminali płatniczych Tetra, która umożliwia przekazywanie płatności z terminala na oddzielne konta. Rozwiązanie to może znaleźć wiele zastosowań również w handlu i biznesie, służąc np. do przyjmowania opłat za różnego rodzaju usługi – np. za pobyt, konsumpcję, basen, spa czy usługi współpracujących podwykonawców. W pierwszej fazie nowa funkcjonalność będzie dostępna dla terminali, które nie są zintegrowane z systemami kasowymi.
Bliższe informacje dla zainteresowanych udziałem w zbiórkach: TUTAJ