PKO BP uruchomiło kantor dla firm w aplikacji mobilnej

PKO BP uruchomiło kantor dla firm w aplikacji mobilnej
Fot. PKO BP
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
iPKO dealer, czyli kantor internetowy dla firm, teraz działa również na smartfonie. Dostęp do kantoru mają przedsiębiorcy, którzy korzystają z aplikacji IKO oraz iPKO biznes. Firma nie potrzebuje konta walutowego, aby wymieniać waluty w aplikacjach i robić przelewy zagraniczne.

-Systematycznie udostępniamy przedsiębiorcom nowe udogodnienia. Nasz kantor internetowy dla firm teraz działa również na smartfonach. Kantor oferuje konkurencyjne kursy, dostęp do dużej palety walut, a każdą transakcję można wykonać szybko, łatwo i bezpiecznie – mówi Dariusz Grzyb, menedżer Zespołu Sprzedaży Kanałów Alternatywnych.

Wymiana odbywa się natychmiast na rachunkach przedsiębiorstwa w PKO Banku Polskim. Firma może ustalić indywidualny kurs nawet w przypadku pojedynczych transakcji. Aby wymieniać waluty w aplikacji i zlecać przelewy zagraniczne, nie jest potrzebne konto walutowe.

Kantor działa w ramach serwisu internetowego, a więc przedsiębiorca nie musi pamiętać dodatkowych loginów i haseł. Jest dostępny 24 godziny na dobę, w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Oferuje dostęp do 187 par walutowych.

6 milionów IKO

IKO jest najpopularniejszą mobilną aplikacją bankową w Polsce. Liczba aktywnych IKO przekroczyła (w listopadzie 2021) rekordowe na polskim rynku bankowym 6 milionów.

Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę.

Dwie wersje mobilne iPKO biznes

Aplikacja mobilna iPKO biznes jest dostępna w dwóch wersjach, dostosowanych do potrzeb użytkownika. Pełna wersja umożliwia korzystanie z rachunku firmowego oraz tokena w telefonie i przeznaczona jest dla użytkowników bankowości elektronicznej iPKO biznes.

Z kolei druga wersja przeznaczona jest dla użytkowników kart firmowych i umożliwia ich obsługę na urządzeniach mobilnych.

Aplikacja mobilna iPKO biznes działa na telefonach z systemami Android, Huawei i iOS w 4 wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej i czeskiej. Mogą z niej korzystać klienci PKO Banku Polskiego w Polsce i oddziałach zagranicznych w Czechach i Niemczech.

Źródło: PKO Bank Polski / PKO BP