PKO Bank Polski i eService dostarczą Grupie POLOmarket ponad 1500 PINpadów nowej generacji
Urządzenia te, w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami płatniczymi dostawców, zapewnią szybką i komfortową obsługę płatności bezgotówkowych, realizowanych kartami płatniczymi, telefonem oraz płatnościami mobilnymi BLIK, podkreślono.
Czytaj także: eService, PKO Bank Polski oraz TECS obsłużą płatności dla viaTOLL >>>
„Nasza organizacja w ostatnich latach przechodzi intensywny proces transformacji cyfrowej w praktycznie wszystkich obszarach działalności. Współpraca z eService oraz PKO BP w zakresie obsługi i wdrożenia nowoczesnych technologii wspierającej płatności elektroniczne jest jednym z istotnych elementów tej transformacji” – powiedział prezes POLOmarket Marcin Sowa, cytowany w komunikacie.
Czytaj także: Konsorcjum Banku Pocztowego, PKO BP i eService dostarczy terminale Poczcie Polskiej >>>
Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o., jest częścią notowanej na Nasdaq grupy EVO Payments International (66%) oraz PKO BP (34%).
Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy POLOmarket wchodzi również spółka logistyczna.