Pierwszy digitalowy oddział Banku BGŻ BNP Paribas
Pierwsza pilotażowa placówka Banku BGŻ BNP Paribas w nowym formacie zlokalizowana jest przy ul. Przy Agorze 28 w Warszawie. Oddział jest w pełni bezgotówkowy i zautomatyzowany, przez co pracownicy mogą skupić się na potrzebach klienta i wysokiej jakości obsługi. Transakcje gotówkowe są możliwe dzięki znajdującym się w oddziale recyklerom (bankomat i wpłatomat w jednym realizujący transakcje w formie zbliżeniowej), z których całodobowo mogą korzystać klienci.
Relacje z klientem na pierwszym miejscu
W nowym, zautomatyzowanym oddziale Banku BGŻ BNP Paribas klienci mają do dyspozycji tablety, komputer a także drukarkę. Klienci mogą otrzymać na miejscu kartę debetową, wydawaną do ROR, gotową do użycia (tzw. instant issuing). Bezpłatna sieć wifi dostępna w kawiarence oddziału umożliwia pobieranie i korzystanie z aplikacji bankowej przy filiżance ulubionej kawy. Placówka oferuje także przestrzeń coworkingową z opcją zarezerwowania sali na różnego rodzaju konferencje. W wydzielonej strefie spotkań klienci mają możliwością wykonywania video konsultacji. W placówce nowej generacji nie brakuje też komfortowych stanowisk do spotkań z doradcą. Nie wyglądają one jednak jak tradycyjne bankowe salki – wyposażone są w wygodne sofy, aby spotkanie z doradcą mogło przebiegać w kameralnej atmosferze. Dodatkowo, do dyspozycji klientów została oddana przestronna toaleta.
– Zmiana filozofii obsługi klientów, w tym zupełnie nowa aranżacja oddziałów, to jeden z kluczowych elementów strategii nakierowanej na budowę banku cyfrowego, ale i relacyjnego opartego na wysokiej jakości usług. Naszym celem jest zapewnienie klientom większej dostępności i wygody. Konsekwentnie pracujemy nad podnoszeniem standardów placówek, kierując się potrzebami klientów i dbając o komfort pracy doradców – wyjaśnia Maciej Chlebowski, dyrektor Departamentu Zarządzania Sprzedażą w Banku BGŻ BNP Paribas. – Polscy konsumenci poszukują banku, który będzie zarówno w stanie zaspokoić ich potrzeby finansowe, jak i dostarczy innowacyjne rozwiązania cyfrowe. Nowo otwarty oddział Przy Agorze stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie naszych klientów. Placówka jest w fazie pilotażowej, której celem jest sprawdzenie skuteczności zaplanowanej strategii oraz dalszej koncepcji rozwoju. Jeżeli ta formuła się sprawdzi, w drugiej połowie 2018 roku planujemy zwiększenie liczby placówek w tym formacie – dodaje Maciej Chlebowski.
Wnętrze inspirowane naturą
Odwiedzając placówkę Przy Agorze warto również zwrócić uwagę na wygląd oddziału: wnętrze jest nowoczesne, utrzymane w jasnej tonacji kolorystycznej z akcentami w soczystych kolorach. Motywem przewodnim wystroju wnętrza jest drzewo. Wzrok klientów przykuwa ekran LED (5mx2m) z digitalową prezentacją oferty Banku z udziałem pracowników oddziału. We wnętrzu dominują kolory w pełni inspirowane naturą o czym świadczy jedna z zaprojektowanych ścian w przestronnej sali konferencyjnej, na której zamiast tapety i klasycznej farby umieszczono żywe rośliny (chrobotek reniferowy). Odwiedzający oddział klienci mogą usłyszeć rozlegające się z głośników odgłosy natury oraz poczuć zapach stworzony specjalnie dla Banku. Witryny oddziału nie są niczym zasłonięte, co zapewnia pełną transparentność i pokazuje troskę o środowisko. Wszystkie materiały marketingowe dostępne są z poziomu 3-cyfrowych ekranów ustawionych naprzeciw witryny.
Oddział Banku BGŻ BNP Paribas dostępny jest dla klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 – 18:00, przy ulicy Przy Agorze 28 w Warszawie.
BGŻ BNP Paribas