„Otwarci na ludzi” – dyrektorzy oddziałów Banku BPS w nowej kampanii reklamowej
Reklamy będą emitowane w serwisie YouTube oraz w formie banerów w sieci reklamowej Google. Kampania łączy cele wizerunkowe i sprzedażowe, kierując odbiorców na strony poświęcone nowym pakietom W Twoim Stylu i Twój Plan oraz kredytom gotówkowym i hipotecznym.
– Ta kampania to pierwsza odsłona mediowa naszej nowej strategii dla klienta detalicznego. Pokazujemy w niej to, co stanowi nasze wyróżniki i jest zgodne z naszymi wartościami, z ludzkim podejściem do klienta na pierwszym planie.

Dlatego hasło „Otwarci na ludzi” uwiarygadniają nie aktorzy, a dyrektorzy i kierownicy oddziałów występujący w reklamach.
Tradycyjnie już dla naszych działań stosujemy geolokalizację, użytkownik Internetu zobaczy więc spot dopasowany do swojego miasta i zachęcający do odwiedzenia najbliższego oddziału Banku BPS – mówi Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu Banku BPS.
– Ludzki wymiar komunikacji przewrotnie umożliwiła nam sztuczna inteligencja, dzięki niej mogliśmy znacząco przyspieszyć i zoptymalizować kosztowo produkcję spotów.
Nie było potrzeby budowania scenografii ani angażowania statystów, co pozwoliło również zoptymalizować koszty i przygotować prawdziwie budżetową akcję. Łącznie powstało 12 wersji reklam wideo i kilkadziesiąt dla reklam banerowych – dodaje.
Kampania reklamowa BPS pod hasłem „Otwarci na ludzi”
Celem kampanii jest dotarcie do potencjalnych klientów w regionach działania poszczególnych oddziałów.
Zgodnie z nową strategią Bank BPS kieruje swój przekaz do tych, którzy cenią jakość, bliskość i zaufanie. Do tych, którzy nie chcą banku „dla każdego”, ale „dla mnie”.
Czytaj także: Dwa nowe pakiety dla klientów Banku BPS
W ofercie, o której mowa w spotach reklamowych, nie brakuje atrakcyjnych promocji, ale na pierwszym planie jest podejście do klienta.
Od strony produktowej komunikowane będą promocje:
- pakietów W Twoim Stylu oraz Twój Plan,
- kredytów gotówkowych,
- kredytów hipotecznych.
Dla każdej z tych ofert przygotowano łącznie 36 spersonalizowanych wersji stron, dopasowanych do lokalizacji oddziału.
Celem jest jak najdokładniejsze dopasowanie przekazu – zarówno pod kątem potrzeb klienta, jak i jego miejsca zamieszkania.
Szczegółowe informacje o produktach, w tym regulaminy promocji, dostępne są na stronie www.bankbps.pl.
Za produkcję spotów i zakup mediów odpowiada agencja Eskadra.
Przykładowe spoty reklamowe można obejrzeć tutaj:
Odział Banku BPS w Opolu , Oddział Banku BPS w Sosnowcu , Oddział Banku BPS we Wrocławiu