Oczekiwania klientów i chmura obliczeniowa – rewolucja w zarządzaniu danymi

Oczekiwania klientów i chmura obliczeniowa – rewolucja w zarządzaniu danymi
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Jak cyfrowa transformacja organizacji wpływa na działające na rynku firmy - mówi Paweł Borkowski, dyrektor zarządzający Integral Solutions Sp. z o.o.

Paweł Borkowski: Klienci chcą aby od razu reagować na ich potrzeby, a nawet żeby odpowiadać na potrzeby, których jeszcze sobie nie uświadamiają

Możliwości wyboru klienta, który dzięki tabletowi czy smartfonowi ma do wyboru setki ofert na jedno kliknięcie powodują, że nie mamy już czasu na sięganie po informacje kryjące się w różnych systemach. Otwarcie czy uruchomienie każdego z nich oznacza narastające opóźnienie, które zmniejsza szanse na podtrzymanie pierwotnego kontaktu. Przedsiębiorstwa wkraczają zatem w epokę, gdzie prosta integracja danych już nie wystarcza, a punkt ciężkości przesuwa się w stronę zarządzania danymi w czasie rzeczywistym.