Nowy system bankowości elektronicznej dla Klientów korporacyjnych BOŚ Banku
Bank Ochrony Środowiska we współpracy z liderem rynku usług teleinformatycznych, ASSECO Poland, wdrożył nową wersję systemu bankowości elektronicznej dla Klientów z sektora korporacyjnego i finansów publicznych: BOŚBank24 iBOSS. Równocześnie, jako jeden z pierwszych banków w Polsce, zaoferował swoim Klientom usługę webservice pod nazwą BOŚ Connect, umożliwiającą autoryzację transakcji bezpośrednio z systemów finansowo - księgowych.
Wprowadzając nową bankowość elektroniczną dla firm, Bank korzystał nie tylko z doświadczeń swoich partnerów IT. Nowy BOŚBank24 iBOSS to system stworzony przy aktywnym udziale jego użytkowników.
Nowy BOŚBank24 iBOSS, zgodnie z oczekiwaniami Klientów, to przede wszystkim prosta nawigacja, możliwość konfigurowania uprawnień, personalizacji uwzględniającej preferencje użytkownika oraz uproszczona autoryzacja transakcji za pomocą m.in. tokena mobilnego – aplikacji instalowanej na smartfonie – mówi Anetta Ostalczyk-Kułak, Dyrektor Departamentu Produktów Korporacyjnych BOŚ Banku. To również nowe funkcje systemu, a w tym możliwość składania wniosków i dyspozycji w formie elektronicznej, obsługa przelewów masowych, obsługa gotówkowa, poleceń zapłaty, powiadomienia mailowe i SMS-owe – dodaje.
Wraz z wdrożeniem nowego systemu, została uruchomiona usługa BOŚ Connect, umożliwiająca Klientom zdalny dostęp z poziomu ich systemu finansowo-księgowego do usług transakcyjnych Banku. Uzyskiwane dzięki temu korzyści to m.in. automatyzacja obsługi bankowej, skrócenie czasu potrzebnego na zarządzanie rachunkami bankowymi, czy autoryzacja transakcji bezpośrednio z systemu finansowo-księgowego. BOŚ Bank jest jednym z pierwszych banków w Polsce oferujących taką usługę.
System zapewnia również zgodność z Rekomendacją Zarządu Związku Banków Polskich w sprawie przyjęcia standardu wymiany danych finansowych pomiędzy Klientem, a bankiem oraz bankiem, a Klientem.
Źródło: Bank Ochrony Środowiska S.A.