Nowy dyrektor marketingu PAYBACK
Paweł Maliszewski objął stanowisko Dyrektora Marketingu, przejmując obowiązki Marcina Drzewieckiego w Loyalty Partner Polska. Spółka jest operatorem multipartnerskiego Programu Bonusowego PAYBACK.
Paweł Maliszewski będzie odpowiadał za aktywność marketingową na poziomie strategicznym i operacyjnym – w tym budowanie relacji z uczestnikami Programu, rozwój narzędzi marketingu bezpośredniego, w tym internetowych i na platformy mobilne.
Paweł Maliszewski pracował w PwC Polska, w dziale doradztwa dla instytucji finansowych gdzie specjalizował się w projektach dotyczących strategii rynkowej oraz zagadnień marketingowych i sprzedażowych. Wcześniej sprawował funkcję dyrektora departamentu marketingu i PR w randze członka komitetu wykonawczego Polbank EFG, pracował w firmie doradztwa strategicznego McKinsey & Company oraz Procter & Gamble.
Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Posiada szerokie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu, PR i sprzedaży, szczególnie w sektorze bankowości detalicznej, usługach inwestycyjnych i zarządzania majątkiem, FMCG oraz nowych technologii, a także doświadczenie z projektów doradczych zrealizowanych dla branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, ubezpieczeniowej i paliwowej.
źródło: www.payback.pl