Nowoczesny Bank Spółdzielczy: Produkty płatnicze nie muszą być nudne
Od lat wspierają różne inicjatywy sportowe oraz współpracują z klubami sportowymi, czego efektem są m.in. wieloaplikacyjne karty płatnicze z wizerunkiem danego klubu. Oferują debetowe karty młodzieżowe z oryginalnymi wizerunkami oraz złote karty kredytowe. Każdy obecny, jak też potencjalny klient znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.
Karty debetowe, kredytowe, charge czy przedpłacone to nie wszystko. Ofertę banków spółdzielczych SGB wyróżniają produkty dedykowane kibicom różnych dyscyplin sportowych. Dzięki podjętej współpracy, kibice mogą nosić barwy swojego ukochanego klubu zawsze przy sobie. Karty kibica, oprócz podstawowej funkcji płatniczej, umożliwiają wejście na stadion po wcześniejszym wgraniu biletu lub karnetu, a także zakupy klubowych gadżetów z rabatem. Tego typu produkty to pionierskie wdrożenie usługi SGB-Banku SA we współpracy z bankami spółdzielczymi SGB.
Pierwsza, funkcjonująca w zaktualizowanej formie do dziś, to karta Kibica SGB-KKS Lech z funkcją stadionową. Pierwotnie była to karta pre-paid, a obecnie debetowa karta płatnicza Mastercard KKS Lech z funkcją zbliżeniową, umożliwiającą płatności w punktach oznaczonych logo Mastercard na całym świecie, w tym na INEA Stadionie, płatności za zakupy w internecie, wypłaty w bankomatach lub w punktach handlowo-usługowych oferujących usługę cash back. Ponadto posiadacz karty może również skorzystać z dodatkowych promocji: 10% rabatu na pierwszy bilet lub karnet na mecz nabywany za pomocą karty, 15% rabatu na zakupy w oficjalnym sklepie KKS Lech Poznań czy 30% rabatu na usługi medyczne świadczone przez POLMED. Od niedawna karta Kibica SGB-KKS Lech jest dostępna w bankach spółdzielczych pod nową odsłoną, o jej wyglądzie zdecydowali miłośnicy poznańskiej lokomotywy. Głosując w mediach społecznościowych uznali, że na karcie powinien się znaleźć jeden z symboli Kolejorza – lokomotywa – wraz z herbem poznańskiego klubu. Zmiana wizerunku karty płatniczej cieszyła się wśród kibiców dużym zainteresowaniem. W głosowaniu wzięło udział ponad 5400 sympatyków Lecha, zdecydowana większość (85%) wybrała kartę z wizerunkiem lokomotywy.
– Cieszymy się, że mamy szerokie grono lojalnych klientów, którzy są jednocześnie wiernymi kibicami klubu KKS Lech Poznań i doceniają jakość i wyjątkowość karty kibica. Pozycja lidera w jej wydawaniu to efekt działań wspierających lokalne inicjatywy sportowe oraz oferowanie tego produktu zwłaszcza młodszej grupie klientów, która ma potrzebę utożsamiania się z klubem – mówi Ewa Nowicka, dyrektor Wydziału Handlowego Banku Spółdzielczego Duszniki.
Również kibice Unii Leszno, dzięki współpracy banków spółdzielczych SGB z tym najbardziej utytułowanym polskim klubem żużlowym, mogą nosić w portfelu barwy ukochanej drużyny. Debetowa karta płatnicza Mastercard z funkcją stadionową została wprowadzona do oferty banków spółdzielczych ...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI