Nowa odsłona mobilnego Portalu KlientEFL

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

efl.ca.01.400Nowa internetowa odsłona Portalu KlientEFL została przygotowana z myślą o przedsiębiorcach korzystających  na co dzień z urządzeń mobilnych. Przy projektowaniu portalu, wykorzystana została  technologia Responsive Web Design  (RWD)1, dzięki której klienci EFL mają możliwość korzystania  w smartfonie z Biura Obsługi Klienta bez konieczności instalowania dodatkowych aplikacji. Wystarczy wejść na stronę http://klient.efl.com.pl i zalogować się, używając swojego numeru telefonu i hasła.

Wersja mobilna, to ułatwione nawigowanie i optymalna prezentacja informacji w każdym miejscu i czasie na mniejszych ekranach dostępnych zawsze pod ręką. Klienci korzystający z usługi mogą również sprawdzić saldo rachunków czy pobrać fakturę w wersji elektronicznej. Najnowszą opcją oferowaną w wersji mobilnej portalu, jest ponadto możliwość dostosowywania wysokości rat leasingowych do potrzeb przedsiębiorstwa, dzięki usłudze Leasingu Swobodnego. Dla przykładu, dzięki takiemu rozwiązaniu klienci EFL mogą w prosty i szybki sposób, niezależnie od miejsca, czy też pory dnia zmienić np. harmonogram spłat.

W ramach portalu, Klienci otrzymują dostęp do:

  • eFaktury – elektroniczna postać faktury udostępniana tylko do umów leasingu z aktywną usługą Portal KlientEFL;
  • Zarządzania płatnościami – lista należności, automatyczne powiadomienia SMS/Email o zbliżających się terminach, zmiana terminów rat i kwoty rat;
  • Komunikacji z EFL – bezpośredni kontakt ze Specjalistami EFL – którym w łatwy sposób można złożyć zapytanie w sprawie umowy;
  • Zarządzania umową – informacje o umowach, możliwość złożenia wniosków zmian do umowy;
  • Zarządzania Kartami Paliwowymi – pełny dostęp do informacji o transakcjach na Karcie paliwowej;
  • Szybkiej identyfikacji Klienta – wnioski złożone przez Portal KlientEFL realizowane są w pierwszej kolejności;
  • Redukcji kosztów – dzięki samoobsłudze wybrane automatycznie realizowane wnioski przez Portal są bezpłatne.

W odpowiedzi na potrzeby rynku

Aplikacje i serwisy mobilne na polskim rynku są wciąż niedocenianym, ale dynamicznie rozwijającym się kanałem efektywnej dystrybucji  usług i produktów oraz obsługi klienta. Jak wynika z danych EFL w 2014 roku liczba użytkowników Portalu KlientEFL wzrosła o 25 proc.  w stosunku do 2013 r. w tym prawie 81 proc. to liczba użytkowników mobilnych. Jednocześnie, ilość wniosków z urządzeń mobilnych wzrosła o 116 proc. (przy wzroście dla komputerów 32 proc. ). Z dostępu mobilnego do informacji płatnościach skorzystało z kolei 137 proc. więcej użytkowników (przy wzroście dla komputerów o 47 proc.).

kadziewicz.ewa.efl.01.150x219Zastosowanie aplikacji mobilnych staje się już niemal koniecznością. Jeżeli chcemy być postrzegani jako firma nowoczesna i innowacyjna musimy skutecznie docierać do naszych klientów oferując im niestandardowe rozwiązania, z których mogą korzystać 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu. W myśl naszego hasła „Czas i pieniądz” zaproponowaliśmy naszym klientom łatwe w użyciu rozwiązania, które pozwalają na intuicyjne korzystanie z Portalu KlientEFL niezależnie od urządzenia, z którego korzystają bez konieczności instalowania dodatkowych aplikacji. To z pewnością zapewnia komfort i oszczędność czasu naszych Klientów, budując ich satysfakcję z korzystania z usług EFL” – mówi Ewa Kadziewicz Dyrektor Departamentu Marketingu.

Dopasowanie do potrzeb Klienta

Klienci EFL korzystają z komunikacji przez usługę Portal KlientEFL od 2006 roku. Prowadzone przez firmę statystyki pokazują potrzebę i ogromny potencjał wykorzystania tego kanału. W minionym roku, ilość wejść na Portal KlientEFL z komputerów wyniosła 274 tys. natomiast z urządzeń mobilnych (smartfonów  i tabletów) – 10 tysięcy. W porównaniu z rokiem 2013 jest to odpowiednio 52 proc. i aż 116 proc. więcej.

W roku 2012 Portal KlientEFL został wyróżniony godłem „Użyteczna Strona”. Program certyfikacyjny „Użyteczna Strona” jest akredytowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Portal KlientEFL: http://klient.efl.com.pl
Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.efl.pl/klientEFL

(1) Responsive Web Design – (RWD) technika projektowania strony www, tak aby jej wygląd i układ dostosowywał się automatycznie do rozmiaru okna urządzenia, na którym jest wyświetlany (np. przeglądarki, smartfonów czy tabletów[]. Strona tworzona w takiej technice jest uniwersalna i wyświetla się dobrze zarówno na wielkich ekranach (np. Full HD), jak i na ekranach smartfonów czy tabletów.

Źródło: EFL