Nowa Dyrektor Marketingu w LINK4
Nową Dyrektor Pionu Marketingu w LINK4 została Katarzyna Jóźwik.
Będzie odpowiadała za wsparcie ambitnych planów rozwoju biznesu, strategię marketingową spółki, w tym zarządzanie marką, doświadczeniem klienta w relacjach z LINK4 i jego partnerami, jak również za rozwój sprzedaży direct oraz w ramach B2B. Będzie także wspierać kolejne innowacyjne projekty z jakich słynie LINK4.
W dotychczasowej karierze zawodowej uczestniczyła w budowaniu strategii marketingowych, rozwoju marek, rozwoju oferty produktowej i kanałów dystrybucji. Przed LINK4 pracowała niemal 5 lat w Provident Polska, wspierając rynek polski i litewski. Przedtem była Dyrektorem Marketingu i Produktów w Deutsche Bank, wcześniej zaś Product Managerem i Direct Marketing Managerem oraz Micromarketing Head w Citibank.
Katarzyna Jóźwik jest absolwentką Marketingu i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ma blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze rozwoju biznesu i marketingu globalnych firm FMCG oraz instytucji finansowych, banków oraz firm z rynku pozabankowego.
Źródło: www.link4.pl