NFON prezentuje CRM Connect ‒ rozwiązanie umożliwiające łatwą integrację aplikacji Cloudya do rozmów w chmurze
Efekty nowego rozwiązania to uproszczenie zarządzania danymi i większa płynność współpracy.
Informacje o klientach (…) wyświetlają się podczas wykonywania i odbierania połączeń, co zmniejsza liczbę aplikacji, które muszą być otwarte równolegle
CRM Connect łączy większość najpopularniejszych systemów CRM z Cloudya, opartym na chmurze systemem telefonicznym NFON, oferującym całkowitą swobodę w komunikacji biznesowej ‒ wyjaśnia Jan-Peter Koopmann, dyrektor ds. technologii w NFON AG.
Czytaj także: Najważniejsze trendy i zagrożenia z zakresu cyberbezpieczeństwa w 2021 roku
Rozwiązanie zorientowane na klienta
CRM Connect jest w pełni oparty na aplikacji i dlatego nie wymaga żadnych serwerów onpremise. Dzięki możliwości zintegrowania Cloudya z różnymi systemami CRM, CRM Connect pozwala na wyszukiwanie kontaktów z poziomu Cloudya lub wykonywanie połączeń click-to-dial bezpośrednio z używanego systemu CRM.
(Firmy) więcej kwestii mogą załatwić już przy pierwszym kontakcie telefoniczym, problemy klientów udaje się rozwiązywać szybciej, a koszt połączenia maleje
‒ Dzięki CRM Connect zarówno firmy, jak ich pracownicy odnoszą liczne korzyści. Informacje o klientach z systemów CRM i ERP, takie jak nazwisko i firma, wyświetlają się podczas wykonywania i odbierania połączeń, co zmniejsza liczbę aplikacji, które muszą być otwarte równolegle.
Praca staje się w rezultacie bardziej wydajna, wewnętrzna komunikacja łatwiejsza, a współpraca płynna i bezproblemowa ‒ mówi Stefan Walcz, wiceprezes ds. produktów w NFON AG.
Klienci Cloudya Business Premium otrzymują również bezpłatną integrację z książkami adresowymi Outlook i Apple.
Czytaj także: Rywalizacja o dane to nowe pole światowych konfliktów nie tylko między państwami
Innowacyjne rozwiązanie software’owe
CRM Connect to rozwiązanie, które można łatwo i szybko uruchomić i dostosować do prowadzonej działalności. Aplikacja daje w ten sposób przedsiębiorstwom zupełnie nowe możliwości działań zorientowanych na klienta.
‒ Firmy korzystające z CRM Connect mają ułatwiony dostęp do kompletnych informacji o swoich klientach. Dzięki temu więcej kwestii mogą załatwić już przy pierwszym kontakcie telefoniczym, problemy klientów udaje się rozwiązywać szybciej, a koszt połączenia maleje – wyjaśnia Jan-Peter Koopmann.
Z rozwiązania CRM Connect można korzystać od 20 października 2021 roku.
Czytaj także: Dane klientów, nowe pole walki na rynku usług finansowych