Najlepsza reklama banku 2013 roku. Kto wygra?
Który bank po mistrzowsku promował swoje produkty i usługi w ubiegłym roku? Czy najlepszą reklamą banku okaże się ta, w której występuje gwiazda? W plebiscycie Złoty Bankier 2013 o miano najlepszego spotu reklamowego walczy 14 banków.
Na produkcję i emisję spotów banki często wydają miliony. Tylko w 2013 roku, według danych Instytutu Monitorowania Mediów, łączny budżet trzech instytucji, które w reklamę zainwestowały najwięcej, wyniósł aż 120 mln zł. Dla porównania tyle kosztuje produkcja 7 odcinków „Gry o Tron”, jednego z najdroższych seriali w historii telewizji.
Czy dzięki zainwestowaniu tak pokaźnych sum klienci mogli podziwiać naprawdę dobre kreacje reklamowe? Specjaliści z zakresu marketingu i komunikacji oraz blogerzy ocenią i wskażą najlepszy z 14 spotów reklamowych zgłoszonych przez banki w plebiscycie Złoty Bankier 2013.
Reklamy będą oceniane nie tylko pod kątem intrygującego i efektywnego przekazu kierowanego do klientów. Istotna będzie również koncepcja, oprawa dźwiękowa, zdjęcia i ogólna estetyka. Tylko 5 z 14 banków zdecydowało się na angaż gwiazd do swoich spotów reklamowych. Bohaterami pozostałych reklam są animowane postacie, młodzi przedsiębiorcy i klienci indywidualni. Czym uda się zdobyć serca jurorów?
Złoty Bankier to największy plebiscyt konsumencki, w którym nagradzane są produkty i usługi bankowe. W 7 z 9 kategorii werdykt wydadzą internauci głosujący na stronie www.ZlotyBankier.pl, oceniając konta osobiste, kredyty gotówkowe, kredyty hipoteczne, bankowość mobilną, ofertę dla przedsiębiorcy internetowego, sposoby płatności w internecie oraz komunikację banków w social media. Głosowanie trwa do 21 lutego.
Uroczysta gala rozdania statuetek Złoty Bankier 2013 odbędzie się 13 marca w Warszawie. Organizatorami V edycji plebiscytu są portal finansowy Bankier.pl i PayU SA – lider rynku płatności internetowych w Polsce. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ZlotyBankier.pl