Miło nam poinformować, że Nadsański Bank Spółdzielczy – SANBank otrzymał Certyfikat i Godło Promocyjne Bank Spółdzielczy Roku 2015

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

sanbank.03.400x139Laureatami Godła zostają Banki, które określa jedno słowo - uczciwość. Uczciwość względem Klientów, przejawiająca się w oferowaniu przejrzystych, wiarygodnych oraz bezpiecznych produktów i usług finansowych. To Instytucje nastawione na rozwój, dla których priorytetem jest nieustanne poszukiwanie optymalnych rozwiązań dla Klienta, oraz jego kompetentna obsługa. To placówki, za sukcesem, których stoi wieloletnie doświadczenie i wiedza kadry pracowniczej, gwarantujące bezpieczeństwo usług oraz godne zaufania i polecenia.

Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli jest nowoczesnym bankiem z tradycjami, którego historia sięga 1927 roku. Jest uniwersalną instytucją finansową, opartą na wyłącznie polskim kapitale, liczącą się nie tylko w regionie podkarpackim, ale również w regionie małopolskim i mazowieckim, posiadającą rozbudowaną sieć 25 placówek, w tym Oddziały w Krakowie, Tarnowie, Warszawie i Rzeszowie.

To Bank, który spełnia wymagania Klientów i utrzymuje wysoką, jakość świadczonych usług. Swoją stabilną pozycję utrzymuje dzięki systematycznemu modyfikowaniu i poszerzaniu oferty produktów i usług bankowych, które oparte są na uproszczonych produktach oraz krótkim okresie decyzyjnym. Jednym z podstawowych zadań Nadsańskiego Banku Spółdzielczego jest wspieranie rozwoju gospodarczego regionu, w którym prowadzi działalność. Jako 10 krotny laureat konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców” szczególnie traktuje sektor  MSP. Posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z samorządami, miejscowymi organizacjami pozarządowymi, szkołami czy ośrodkami pomocy społecznej. Działalność finansowa oraz społeczna Nadsańskiego Banku Spółdzielczego przekłada się na rozwój Banku solidnego kapitałowo i cieszącego się zaufaniem swoich klientów.  Owocuje wieloma nagrodami i wyróżnieniami, które odnoszą się zarówno do wyników finansowych, oferty produktowej, jakości świadczonych usług czy też działalności charytatywnej. Są potwierdzeniem tego, że „Jesteśmy Twoim Bankiem” to nie tylko slogan Nadsańskiego Banku Spółdzielczego, ale przede wszystkim sposób na nawiązywanie partnerskich relacji oraz osiąganie wyznaczanych celów.

Źródło: SANBank