Michał Bolesławski: nagroda potwierdzeniem naszej strategii

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

141204.boleslawski.400xWypowiedź dla aleBank.pl: Michał Bolesławski - Wiceprezes Zarządu, ING Bank Śląski

Maciej Małek: Panie prezesie gratulując nagrody wypada stwierdzić, że jest ona spektakularnym, ale tylko potwierdzeniem tego, co robicie nie od dziś, nie od wczoraj, a chciałoby się powiedzieć od zawsze. W pewnych obszarach jesteście niekwestionowanym liderem. Rozumiem, że to nie jest tylko wasza zasługa, ale także waszych klientów, którzy wysoko postawili poprzeczkę a wy staracie się tym oczekiwaniom sprostać.

Michał Bolesławski: Zdecydowanie ING Bank Śląski od dłuższego czasu stara się być w awangardzie rozwiązań technologicznych, które ułatwiają życie naszym klientom i zaspokajają potrzeby, które nie do końca są zidentyfikowane. Takie, które wynikają ze zmieniającej się rzeczywistości społecznej i ekonomicznej, wizji ich oczekiwań. Oczekiwania się zmieniają i nasi klienci chcą pewne rzeczy robić, ale jeszcze nie do końca dotarli do tego etapu swojego rozwoju żeby je realizować za pomocą internetu, takiego typu platform jak Aleo.

MM: Chodzi o to aby wykorzystywać cały potencjał, który jest oferowany?

MB: Ogromny potencjał, który jest ukryty w internecie, który w Polsce jeszcze w pewnym stopniu jest w fazie początkowej. Widzimy, że Aleo to jest propozycja na przyszłość i w przyszłości powinniśmy widzieć dużo więcej handlu, wymiany towarowej pomiędzy naszymi przedsiębiorstwami właśnie za pomocą tego typu rozwiązań. Nasz bank stara się w tym uczestniczyć. Staramy się ułatwiać życie naszych klientów cały czas i zapewnienie satysfakcji i usługi na wysokim poziomie w odniesieniu do nich jest naszym priorytetem.

MM: To klient wyznacza standardy, oczekuje, że będzie łatwo, szybko, tanio, a najlepiej za darmo. Jak spełnić te oczekiwania i jednocześnie lukę bezpieczeństwa pozostawić na akceptowalnym poziomie?

MB: Te oczekiwania można spełnić dlatego, że przy pomocy internetu jesteśmy w stanie generować kanały dystrybucji, czy też kanały połączeń, które są z punktu widzenia klienta za darmo, które są szybkie, wydajne i bezpieczne. O to bezpieczeństwo jako bank dbamy I mamy dość duże doświadczenie.

MM: Zaszywacie to rozwiązanie w całą architekturę?

MB: To jest poza korowymi systemami banku, bo nie może być ze względów regulacyjnych i bezpieczeństwa, ale jest oparte na naszych najlepszych doświadczeniach jeżeli chodzi o bezpieczeństwo. Trzeba zwrócić uwagę, że wiąże się to także z promowaniem biznesu w internecie, co wpływa na rozwój gospodarki.

MM: Mamy tutaj sprzężenie zwrotne i potencjał rozwoju.

MB: Tam jest nieograniczony potencjał. 

Zobacz rozmowę w wersji wideo: „Michał Bolesławski: Nagroda potwierdzeniem naszej strategii”

aleBank.pl