mBank po decyzji UOKiK zwróci klientom pieniądze i zaoferuje bezpłatne usługi

mBank po decyzji UOKiK zwróci klientom pieniądze i zaoferuje bezpłatne usługi
Źródło: mBank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakończył postępowanie w sprawie tzw. trwałego nośnika. W efekcie decyzji UOKiK mBank będzie musiał zwrócić niektórym swoim klientom pieniądze oraz zaproponować darmowe usługi.

.@UOKiKgovPL zakończył postępowanie w sprawie tzw. trwałego nośnika. W efekcie @mBankpl będzie musiał zwrócić niektórym swoim klientom pieniądze #mBank #UOKiK

Jak wynika z decyzji UOKiK, zamieszczonej na stronie mBanku, bank naruszył zbiorowe interesy konsumentów, m.in. informując klientów o zmianach cenników czy regulaminów wyłącznie za pomocą wiadomości przesłanych w ramach bankowości elektronicznej, które nie stanowią w świetle prawa tzw. trwałego nośnika.

Więcej informacji o mBanku >>>

Kto może liczyć na zwrot opłat?

Urząd w decyzji wezwał bank do zaniechania praktyk naruszających interesy konsumentów i wskazał sposób usunięcia ich skutków poprzez m.in. zwrot niesłusznie pobranych opłat czy zaoferowanie wybranych usług na warunkach korzystniejszych niż standardowe.

UOKiK w decyzji dokładnie określił, którzy klienci mBanku mogą liczyć na zwrot opłat >>>

 

Źródło: mBank