mBank ikoną mobilności w nowej kampanii wizerunkowej

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

mbank.01.400x180Ponad 200 tys. pobrań aplikacji mobilnej w miesiąc od premiery jej nowej wersji i dwukrotne zwiększenie aktywności dotychczasowych klientów w środowisku mobilnym - to tylko ostatnie przykłady pokazujące, że mBank jest ikoną bankowości mobilnej. Kolejnym argumentem jest startująca właśnie kampania reklamowa z motywem mobilności w roli głównej.

W nowej kampanii reklamowej mBank pokazuje, że jego klienci mogą łatwo przenieść całą swoją bankowość do telefonu – urządzenia, które mają zawsze przy sobie – by korzystać tam z funkcji znanych im z serwisu bankowości elektronicznej. Bank w nowej odsłonie reklamowej przedstawia się jako ikona segmentu usług bankowości mobilnej. Gra słów nawiązuje do ikon aplikacji instalowanych na smartfonach i tabletach. Podkreśla też fakt, że mBank – m.in. dzięki największej liczbie użytkowników mobilnych (ponad 720 tys.) – jest dziś liderem kategorii, zaś litera „m” w nazwie banku oznacza również „mobilność”.

Kampania banku, rozpisana na najbliższe tygodnie, obejmuje działania w telewizji, internecie (w tym w internetowych serwisach mobilnych), na outdoorze, w kinach i środkach komunikacji miejskiej (metro, autobusy miejskie, tramwaje, kolejki SKM, rowery miejskie). Jej koncepcję przygotowała agencja BBDO (wybrana w specjalnie zorganizowanym przetargu dotyczącym działań wokół bankowości mobilnej mBanku), a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.

Spoty telewizyjne – w tym pierwszy, otwierający kampanię – wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Ich produkcją zajął się dom produkcyjny Flota Filmowa. W reklamach została wykorzystana piosenka „Feel The Love” z repertuaru brytyjskiej grupy Rudimental (feat. John Newman).

Nasze działania pokazują, jak dużą wagę przywiązujemy do bankowości w wydaniu mobilnym. Bank mogący być dziś właściwie w każdym urządzeniu, jest jeszcze bliżej klientów. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się „spakować” usługi bankowe do telefonu. Statystyki pokazują, że była to świetna decyzjakomentuje Michał Panowicz, dyrektor zarządzający ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej w mBanku.

Źródło: mBank