MasterCard oficjalnym partnerem Legii Warszawa
Legia Warszawa pozyskała jako partnera firmę MasterCard, globalnego lidera technologii płatniczych. Cieszymy się, że do naszego Klubu Biznesowego dołącza instytucja, która wspiera także największe na świecie wydarzenia związane z piłką nożną - mówi Jakub Szumielewicz, Wiceprezes Zarządu Legii Warszawa.
Podpisana właśnie umowa będzie obowiązywała do końca 2016 roku. W ramach współpracy MasterCard wdroży innowacyjną metodę płatności elektronicznych MasterPass™ w kanałach sprzedaży Legii Warszawa, tj. w sklepie internetowym oraz w klubowej aplikacji mobilnej, aby zapewnić kibicom bezpieczne i wygodne płatności online. Dodatkowo MasterCard dołączy do Klubu Biznesowego Legii Warszawa oraz otrzyma prawo do używania tytułu Oficjalnego Partnera Klubu.
– To wspaniały moment, gdy tak uznana światowa marka jak MasterCard decyduje się na współpracę z Legią Warszawa – zaznacza Szumielewicz – Dołączamy właśnie do grona elitarnych instytucji i przedsięwzięć, które cieszą się zaufaniem i wsparciem MasterCard, takich jak Liga Mistrzów UEFA, amerykańska Major League Baseball czy golfowe cykle turniejów PGA Tour i Champions Tour. To zaszczyt znaleźć się w takim towarzystwie.
MasterCard to kolejna marka o globalnym zasięgu, która w ostatnich latach zdecydowała się podjąć współpracę z Legią Warszawa. Klub współpracuje lub współpracował w tym czasie między innymi z tak renomowanymi sponsorami i partnerami jak Pepsi, Toyota, Ericsson czy Citibank Handlowy.
– Cieszymy się ze współpracy z klubem Legia Warszawa. Obecność MasterCard w tej roli to nie tylko specjalne akcje promocyjne oraz wygodne i bezpieczne płatności MasterPass w sklepie internetowym klubu, ale przede wszystkim bezcenne niespodzianki dla fanów piłki nożnej, które z pewnością dostarczą im mnóstwo pozytywnych emocji – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.
Już niebawem Legia Warszawa i MasterCard wspólnie ogłoszą szczegóły wyjątkowych promocji oraz przygotują niespodzianki specjalnie dla kibiców Legii Warszawa.
Źródło: MasterCard