Koronawirus: Bank Millennium powołał specjalny zespół ds. zarządzania pandemią, który pracuje 24 godziny na dobę

Koronawirus: Bank Millennium powołał specjalny zespół ds. zarządzania pandemią, który pracuje 24 godziny na dobę
Źródło: Materiały prasowe
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Od początku pandemii Bank Millennium podjął wiele działań prewencyjnych, chroniących klientów i pracowników. Wszystkie oddziały pracują przy zachowaniu najwyższego reżimu sanitarnego, niezależnie od tego, czy znajdują się w danym momencie w strefie żółtej czy czerwonej ‒ podkreśla Agnieszka Kubajek, Bank Millennium S.A., Departament Public Relations.

#AgnieszkaKubajek: W ostatnim czasie dla części transakcji w oddziałach wprowadzono Autoryzację Mobilną, klienci zatwierdzają je więc w swoim telefonie #COVID19 #Obostrzenia @BankMillennium

Stosujemy się do obowiązujących przepisów prawa oraz zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia i naszych partnerów medycznych.

Stworzyliśmy specjalny zespół ds. zarządzania pandemią, który pracuje 24/7, analizuje i monitoruje sytuację oraz wdraża kolejne konieczne kroki w organizacji.

Utrzymujemy bezwzględny obowiązek zakrywania ust i nosa przez klientów i pracowników we wszystkich placówkach banku, niezależnie w jakiej znajdują się strefie.

Przy wejściu do oddziałów są umieszczone pojemniki dla klientów z płynem dezynfekującym do rąk. Pracownicy maja płyny dezynfekujące przy swoich stanowiskach wylicza Agnieszka Kubajek z Banku Millennium.

Bezpieczna organizacja pracy oddziałów w czasie COVID-19

Na stanowiskach wykorzystywanych do obsługi klienta zostały zamontowane przesłony z pleksi separujące klientów od pracowników.

Oddziały i biura są na bieżąco dezynfekowane, została wprowadzona zwiększona częstotliwość dezynfekcji najważniejszych urządzeń i stref w oddziale.

Zmodyfikowano zasady obsługi klientów w oddziałach. Może w nich przebywać mniejsza liczba klientów, pracownicy kontrolują sytuację w tym zakresie.

Klienci proszeni są o zachowanie podczas wizyt bezpiecznej odległości. Bezpośredni kontakt jest ograniczony do minimum, zapewniamy oddzielne materiały dla klienta i pracownika (broszury informacyjne, długopisy).

Bank Millennium zachęca do e-bankowości

Bank zachęca klientów do wypłat gotówki w bankomatach kartą lub BLIK-iem, a w kasach odbieranie jedynie wypłat awizowanych.

W ostatnim czasie dla części transakcji w oddziałach wprowadzono Autoryzację Mobilną, klienci zatwierdzają je więc w swoim telefonie.

Od początku pandemii bardzo aktywnie Bank zachęca klientów do częstszego niż wcześniej korzystania z bankowości internetowej i mobilnej.

Źródło: Bank Millennium