Kolejny etap kampanii reklamowej Citigold

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

citi.handlowy.02.400x259W poniedziałek, 7 grudnia, ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Citigold. Kampania ma na celu wzmacnianie świadomości ofert dla klientów zamożnych i zainteresowanie nią tych, którzy dotychczas nie współpracowali z Citi Handlowy w zakresie prywatnej bankowości. Nowym klientom Citi Handlowy proponuje lokatę terminową o oprocentowaniu 3,5% w skali roku do 400 tys. zł lub bonus inwestycyjny w wysokości do 8 tys zł.

Kampania prasowa będzie realizowana w grudniu 2015 oraz styczniu 2016 roku i obejmie takie tytuły jak: National Geographic, Forbes, Kaleidoscope i Mercedes-Benz Magazyn. Pierwszy etap kampanii rozpoczął się 23 listopada i objął ogólnopolskie stacje telewizyjne takie jak TVP1, TVP2 oraz TVN, a także kanały tematyczne: TVN24, TVN24 Biznes i Świat, Canal+ Sport, Canal+ Sport2, Polsat News, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Superstacja, Eurosport, TVP Sport, TVP Historia i TVP HD.

Citigold to jeden z naszych najważniejszych segmentów. Nowym klientom – wiedząc że zmiana banku wiąże się z określonym wysiłkiem – oferujemy na powitanie 3 miesięczną lokatę terminową o oprocentowaniu 3,5% w skali roku do 400 tys. zł lub bonus inwestycyjny w wysokości do 8 tys. zł – powiedział Tomasz Daniun, Dyrektor ds. Segmentów w Citi Handlowy – To jednak nie wszystko – dodaje Tomasz Pol, Szef Pionu Zarządzania Produktami Detalicznymi, Usługami Maklerskimi, Segmentami i Siecią Oddziałów – Kampania ma także na celu dalsze wzmacnianie świadomości naszej marki wśród kluczowej dla nas grupy klientów. Chcemy być bankiem z wyjątkową ofertą dla klientów zamożnych. Mając globalne doświadczenie i ekspertyzę mamy poczucie, że pozostajemy niezwykle wartościowym partnerem, który może wspierać zarządzanie majątkiem.

W ramach promocji klienci mają możliwość zainwestować do 400 tys. zł wybierając ile środków przeznaczyć na 3 miesięczną lokatę na 3,5% a ile na Fundusze Inwestycyjne – zyskując, już w następnym miesiącu, bonus inwestycyjny w postaci zwrotu 2% zainwestowanych środków. Przy zainwestowaniu całej kwoty w wysokości 400 tys. zł w fundusze inwestycyjne mogą zatem zyskać bonus inwestycyjny w wysokości 8 tys. zł. Zakup funduszy wspierany jest przez Biuro Doradztwa Inwestycyjnego Banku. Oferta jest dostępna do 31 marca 2016 roku dla pierwszych 500 nowych klientów, którzy spełnią zapisane w umowie warunki. Podstawowym warunkiem jest  utrzymanie salda na poziomie 300 tys. zł przez rok.

Kampanię przygotowała agencja Next, zakupu mediów dokonał Dom Mediowy MediaVest.

Źródło: Citi Handlowy