Kolejny awans w strukturach FM Logistic
Nowy Dyrektor Handlowy będzie odpowiedzialny za działania zmierzające do efektywnego wykorzystania możliwości rynkowych, jakie FM Logistic daje klientom w całym regionie Europy Centralnej oraz wdrożenie strategii sprzedaży, opartej na stworzonej poprzez centralizację działań handlowych, przewadze rynkowej.
– Europa Centralna uważana jest od jakiegoś czasu za jeden rynek pod względem potencjału siły nabywczej, jak również zakresu i obszaru geograficznego. Tworząc jeden zespół odpowiedzialny za działania handlowe w tym obszarze, odpowiadamy na zapotrzebowanie rynku, bo dzięki temu jesteśmy bardziej elastyczni pod względem oferowanego serwisu i szybciej reagujemy na potrzeby klientów – mówi Tomasz Oczkowski.
Zgodnie z przyjętym planem strategicznym do 2022 Grupa FM ma ambicje stać się podmiotem generującym 2mld Euro obrotu. Ostatnie decyzje strategiczne na poziomie struktury o utworzeniu klastra Polska, Czechy, Słowacja, Węgry i Kraje Bałtyckie mają służyć osiągnięciu tego celu.
Tomaszowi Oczkowskiemu podlegać będą bezpośrednio działy handlowe poszczególnych krajów i będzie on raportował do Piotra Sukiennika, Dyrektora Generalnego strefy.
Patrycja Sawicka – Sikora