Kevin A. Murray, nowy szef centrum usług wspólnych Citi w Polsce
Kevin A. Murray jest związany z Citi od 33 lat. Od 1998 roku, pracował w Citi w Stanach Zjednoczonych, Azji, Afryce i Europie. Zanim objął obecne stanowisko, ponad cztery lata spędził w Budapeszcie jako szef operacji Citi na Węgrzech i w Europie Środkowej.
Citibank Europe Plc. rozpoczął swoją polską działalność w 2005 roku i obecnie zatrudnia niemal 5000 osób w dwóch lokalizacjach – w Warszawie i Olsztynie.
Znam Kevina od ponad 15 lat i cieszę się, że Citi Solutions Center w Polsce zyskuje tak bardzo doświadczonego menedżera
Jest to największe centrum operacyjne Grupy Citi w EMEA, świadczące kompleksowe usługi biznesowe dla klientów banku w 96 krajach.
Jako szef polskiego centrum operacyjnego, Kevin A. Murray będzie czuwał nad realizacją planów utrzymania dotychczasowego dynamicznego rozwoju tej instytucji.
Czytaj także: Citi Foundation: milion dolarów dla polskich organizacji pozarządowych
Kevin A. Murray o centrach operacyjnych
‒ Centra operacyjne to bardzo ważna część działalności Citi, w której zatrudnienie znajduje już niemal 70 proc. wszystkich pracowników grupy na świecie. W tej branży Polska to ważny oraz perspektywiczny rynek.
Citibank Europe Plc. rozpoczął swoją polską działalność w 2005 roku i obecnie zatrudnia niemal 5000 osób w dwóch lokalizacjach – w Warszawie i Olsztynie.
Chcemy nadal dynamicznie rozwijać zakres oferowanych usług, korzystając z niezwykłych atutów kraju: wykwalifikowanej kadry, obecności dużej liczby młodych, wykształconych i mówiących w wielu językach osób, i świetnego położenia geograficznego, które przyciąga do pracy tutaj obcokrajowców.
Mamy dla nich coraz lepszej jakości miejsca pracy w Warszawie i Olsztynie – powiedział Kevin A. Murray.
Czytaj także: Citi Handlowy: nowa odsłona Konta Osobistego z ofertą walutową
Sławomir S. Sikora o Citi Solutions Center w Polsce
‒ Znam Kevina od ponad 15 lat i cieszę się, że Citi Solutions Center w Polsce zyskuje tak bardzo doświadczonego menedżera.
Jestem przekonany, że jego umiejętności znakomicie wpiszą się w ponad piętnastoletni dynamiczny rozwój biznesu naszej grupy.
Jestem także pewien, że Kevin skutecznie zrealizuje ambitne plany centrum, które mimo pandemii, zatrudnia średnio sto osób w miesiącu ‒ powiedział Sławomir S. Sikora, Citi Country Officer Poland, który nadzoruje działalność grupy w Polsce.
Czytaj także: Pomoc dla służby zdrowia to pomoc dla gospodarki