Katarzyna Szerling Dyrektorem Pionu Marketingu Provident Polska
Katarzyna Szerling, która pełniła obowiązki Dyrektora Departamentu Zarządzania Relacjami z Klientem została Dyrektorem Pionu Marketingu Provident Polska. Jej celem będzie dbałość o strategię marketingową spółki, rozwój oferty, obszar badań i analiz oraz zarządzanie relacjami z klientami.
Rozwijając produkty, dostosowujemy je do jak najbardziej zróżnicowanych oczekiwań naszych klientów. Obecnie mogą oni wybrać spłatę w ratach tygodniowych lub miesięcznych, uwolnić się od chwilówek dzięki pożyczce konsolidacyjnej, czy finansować bieżące potrzeby swojego mikroprzedsiębiorstwa dzięki specjalnej Pożyczce dla Firm. Ostatnią wprowadzoną przez nas nowością jest pożyczka z „Szybką Premią”, dzięki której już po miesiącu spłacania zobowiązania można otrzymać nawet do 1000 zł premii – mówi Katarzyna Szerling, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska.
Katarzyna Szerling ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych, zarządzaniu marką oraz segmentami klientów, sprzedaży produktów finansowych, rozwoju nowych obszarów biznesowych, które zdobywała m.in. w Direct Group Bertelsmann i Kredyt Banku. Z Providentem związana jest od 2013 roku.
Przed nami nowe wyzwania, a mocno rozbudowana oferta produktowa w poprzednim roku czeka na swoją kontynuację i nowe rozwiązania. W strategii na 2015 r. kierujemy się ku innowacyjności, dlatego teraz stawiamy na rozwiązania digitalowe – dodaje Katarzyna Szerling.
Źródło: www.provident.pl