Józef Wancer: 30 kwietnia to historyczna dla nas data

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

150505.jozef.wancer.400xWypowiedź dla alebank.pl: Józef Wancer - Prezes Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas S.A

Józef Wancer: Jest to historyczny dzień dla nas wysztkich. 30 kwietnia połączyliśmy się i powstał nowy bank BGŻ BNP Paribas. Na samym początku prosiłem o informację czy wszystko przeszło tak, jak planowaliśmy, szczególnie w aspekcie systemowym. Okazało się, że tak, dlatego drugą rzeczą było gratulowanie wszystkim sukcesu. Osobiście jestem bardzo usatysfakcjonowany i uważam, że bardzo dobre są perspektywy tego banku. Będziemy rozwijać się jako bank uniwersalny w związku z tym na bazie pięciu linii biznesowych, a więc dla klientów indywidualnych, małych, średnich firm, jak również korporacyjnych, które potrzebują produktów inwestycyjnych. Gama jest bardzo duża, paleta szeroka. Poza tym jesteśmy bardzo mocno usytuowani w miejscowościach małych i średnich – taka byla historia byłego banku BGŻ jak również byliśmy bardzo ważnym bankiem dla firm dużych, korporacyjnych – taka byla też historia BNP Paribas Polska. Zatem połączymy to, co było najlepsze w jednym i drugim banku i na tym będziemy się opierać. Niewątpliwie nowa technologia odegra dużą rolę. To wszystko jest kwestią czasu ale podsumowując będzie to bank uniwersalny, nowoczesne produkcty, nacisk na agro, na cały obszar przetwórstwa spożywczego jak do tej pory. Wydaje nam się, że będziemy wszyscy zadowoleni.

Oferty zostaną ujednolicone częściowo już za kilka miesięcy. Wyjdziemy do klientów „jedną twarzą”. W tej chwili mamy różne marki marketingowe więc oczywiście jest to niemożliwe, ale już za kilka miesięcy to się zmieni. Będzie to pierwszy duży gong.

Najważniejszym elementem są kadry, element ludzki. Pracownicy tworzą nową przyszłość dla tego banku, przechodzą teraz bardzo trudny moment – łączymy dwa banki, trochę inne kultury i sam fakt, że są przewidziane synergie kosztowe więc to jest nowe zadanie. Muszę powiedzieć, że pracownicy jednego i drugiego banku bardzo dobrze się sprawdzają, podchodzą do tematu bardzo profesjonalnie, ale to jest bardzo trudny moment dla nich. Staramy się to zorganizować w taki sposob, żeby bylo jak najmniej bólu,ale jest to trudny element dla wszystkich. Czynnik ludzki jest najważniejszy.           

Zobacz rozmowę w wersji wideo: https://www.youtube.com/watch?v=rbOCEUhWTKw

www.aleBank.pl