IT@BANK. Technologie – Citrix: Efektywność pracowników ma znaczenie

IT@BANK. Technologie – Citrix: Efektywność pracowników ma znaczenie
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Jeszcze kilka lat temu konkurencyjne płace, odpowiedni pakiet świadczeń i inicjatywy wspomagające rozwój kariery były wystarczające, by znaleźć i utrzymać wartościowych pracowników. Dziś przez wykwalifikowanych specjalistów często są traktowane jedynie jako pakiet podstawowych korzyści.

Krzysztof Rachwalski
Country Manager Poland, Citrix Systems

Każdy, kto tworzył i zarządzał własnym zespołem pracowników wie, że odpowiedniego kandydata do pracy znaleźć nie jest łatwo, a gdy już się znajdzie, trzeba mieć w zanadrzu coś więcej, by go ofertą zainteresować i utrzymać. By konkurować i wygrywać w walce o najlepszych, trzeba usprawnić pewne procesy w firmie po to, by zapewnić pracownikom to, czego oczekują: możliwość wyboru modelu pracy, odpowiednią jej elastyczność i prostotę.

Okazuje się, że aby przyciągnąć i utrzymać wartościowych pracowników, trzeba redefiniować pojęcie „miejsca pracy„, odchodząc od jego tradycyjnego znaczenia. Stworzenie cyfrowego środowiska, które będzie dostosowywać się do nowych modeli oraz dostarczać narzędzi i informacji potrzebnych pracownikom do wykonywania ich codziennych zadań w prosty, jednolity sposób staje się wartością tworzącą przewagę konkurencyjną. Tezę tę potwierdza badanie „The Experience of Work: The Role of Technology in Productivity and Engagement„, przeprowadzone przez Economist Intelligence Unit na rzecz Citrix w 2019 r. Wynika z niego, że wiele firm w Polsce za najważniejsze cechy technologii miejsca pracy, w największym stopniu przyczyniających się do zaangażowania pracowników, uważa:

  • łatwy dostęp do informacji wymaganych do wykonania pracy (38,5%), a także prostotę użycia posiadanych rozwią...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Źródło: Miesięcznik Finansowy BANK