IT@BANK: jakie nowe usługi mobilne planują wprowadzić polskie banki?
To konferencja, która gromadzi osoby na bieżąco działające w sektorze finansowym, osoby które odpowiadają za rewolucję dokonywaną w polskich instytucjach finansowych.
Głównymi aspektami, które będą omawiane w ramach tegorocznego Kongresu to przede wszystkim zmiany, jakie są dokonywane w kontekście propozycji dla klientów.
Czyli zmiany na front office. Oraz zmiany, jakie dokonywane są w systemach, w architekturach banków, w obszarach, które dotyka bezpośrednio transformacja cyfrowa.
Pytanie na dzisiaj to: gdzie są obecnie banki, w którym miejscu zmian dokonywanych na naszych oczach, na oczach klientów?
Ale równocześnie będziemy chcieli porozmawiać o wizjach i planach czołowych polskich banków w zakresie dostarczania jak najlepszych jakościowo usług, głównie w obszarze usług mobilnych.
Będą także oczywiście Goście, którzy odpowiadają za innowacje dokonywane w polskich instytucjach finansowych. Zaprosiliśmy praktyków, którzy na co dzień dokonują przełomowych zmian w obszarze usług płatniczych.
To wszystko już 14 listopada, w Hotelu Hilton, przy ul. Grzybowskiej w Warszawie.
Bartłomiej Nocoń,
ekspert sektora finansowego