IT@BANK 2018: Przewodnik po marketingu B2B
"Abc marketingu B2B" to pierwszy na polskim rynku przewodnik po metodach i narzędziach współczesnego marketingu cyfrowego dla biznesu. Łukasz Kosuniak - ekspert marketingu B2B - umiejętnie przekazuje dużą wiedzę w przystępny i ciekawy sposób.
Każdą z 460 stron książki można uznać za wskazówkę dla marketerów, sprzedawców oraz właścicieli i menedżerów firm działających w obszarze B2B. Łukasz Kosuniak ma dla czytelników jedną podstawą radę: dziel się wiedzą, nie przestawaj poznawać klientów i sprawiaj, aby oni również chcieli cię lepiej poznać, jeszcze zanim zaproponujesz im swoje produkty. Cała reszta, to jego zdaniem szczegóły, o które zadbał jednak w książce niezwykle pieczołowicie.
„Abc marketingu B2B” składa się z siedmiu obszernych, ale bardzo przejrzystych rozdziałów, po których czytelnik łatwo się porusza, bez ...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI