IT@BANK 2016: W świecie danych

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Zakłócenia konkurencji, ograniczenia regulacyjne oraz rosnące oczekiwania klientów stawiają większe niż kiedykolwiek wymagania dla organizacji świadczących usługi finansowe. Od ich spełnienia zależy skuteczność realizowanych strategii.

Martin Willcox
director Big Data COE, Teradata International

Dziś klienci wykorzystują wszystkie możliwe kanały do robienia zakupów czy komunikacja ze sprzedawcą. Warunkiem zrozumienia ich zachowań oraz optymalizacji oferty jest integracja i analiza danych pochodzących ze wszystkich kanałów. Wtedy można będzie zrozumieć, dlaczego klient zmienia swoje przyzwyczajenia, rezygnuje z zakupów dotychczas ulubionych marek lub zaczyna korzystać z usług innego banku. Odpowiednia integracja danych pozwala nie tylko na zaspokojenie bieżących jego potrzeb, ale również prognozowanie jego przyszłych zachowań. Dzięki naszym rozwiązaniom, jesteśmy w stanie nie tylko analizować zachowanie indywidualnych klientów, ale również grup, a nawet całych segmentów i wyciągać z tego cenne wnioski. Uzyskane w ten sposób informacje są przydatne do projektowania oraz realizacji strategii marketingowych. Tego typu rozwiązania są bardzo efektywne z punktu widzenia nakładów związanych z zakupem i implementacją danych i narzędzi analitycznych. Tę efektywność można wyrazić w liczbach. W zależności od zastosowanego rozwiązania wynosi ona od 250 do 500% zwrotu z zainwestowanych środków. Jak widać, może to być inwestycja bardzo opłacalna. Zjawisku konwergencji wielokanałowych usług bankowych, towarzyszy konwergencja narzędzi służących do analizy danych.

Podobnie jak inne ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI